Buikpijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by manouk81, Jul 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Gefeliciteerd zeg, een heel groot cadeau lijkt mij!!
    Geniet ervan!

2. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Bella Noa heel veel succes met testen!! Hoop dat het raak is!!

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Thanks! Ik hoop het ook! :D

4. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ook hier vrij veel last van buikpijn, heb al weken telkens het gevoel dat ik ongesteld ga worden en heb hierbij ook af en toe bruine afscheiding. Dit maakt me erg onzeker, maar volgens de verloskundige komt de buikpijn door het uitzetten van de baarmoeder en kan het absoluut geen kwaad.

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Hallo, voor alle zwangeren:gefeliciteerd!
    Ik vroeg me af of de buikpijn die jullie bedoelen is aan je baarmoeder, darmen of allebei? Bij mij is het echt oorlog in mn buik, trekkend gevoel onderin naar mn liezen, onrustige darmen, geluiden, winderigheid, krampen, alles, maar kan eigenlijk niet zwanger zijn? Hoe zou je de pijn omschrijven en had je dat al voor je nod?

6. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Ik had gewoon het gevoel ongesteld te worden. Terwijl ik toen ik niet zwanger bleek wel andere buikpijn had. Kortom geen touw aan vast te knopen. Wachten tot je kunt testen dat is de enige manier om zekerheid te krijgen. Ik merkte trouwens wel dat mijn borsten met rennen opeens pijnlijk waren, voelt als blauwe plekken en steken.

7. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Had ik ook hoor. Riep de hele tijd dat ik ongie moest worden maar dat bleek toch anders... Nu bijna 9 weken zwanger van Twins!

8. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Oke dat stelt me gerust. Waren bij jou je borsten constant heel pijnlijk? Bij wisselt dit nogal, moet er in knijpen wil ik wat voelen, soms wel wat pijnscheutjes..

Share This Page