is dit normaal??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lamisha1980, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    beste verloskundige,

ik ben op 27 april gestopt met de laatste pil en 6 mei kreeg ik netjes mijn ontrekkingsbloeding van 5 dgn.

nou vanaf de ontrekkingsbloeding kreeg ik na 42dgn mijn eerste natuurlijke menstruatie op 17 juni van 5 dgn.

toen na 27 dgn op 13 juli mijn tweede natuurlijke menstruatie van 5dgn.

maar na 2 dgn op 19 juli kreeg ik iedere dag bruin/rood bloedverlies/slijm en duurde tot 23 juli.

24 juli,25 juli en 26 juli had ik niets meer maar wel erg vochtig slijmerige witte afscheiding en 27 juli heel klein beetje bruine afscheiding.

vandaag verlies ik weer rood/bruinverlies en word steeds roder en roder met druppels en erger.

word ik weer na 16dgn ongesteld? zo een korte duur? en is dit wel normaal??

ik weet het echt allemaal niet meer :(

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het kan echt heel goed door het stoppen van de AC pil komen. Je lichaam moet weer haar eigen cyclus op pakken. Dat kan echt wel een half jaar duren. Erg wisselend. Geef het dus even de tijd.
    Als een menstruatie erg kort is, korter dan normaal en de volgende blijft weer even uit...doe dan een keer een zwangerschaps test voor de zekerheid. Het zou ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn, en dus een zwangerschap .

Groetjes evelien

3. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    hoe ziet een innestelingsbloeding uit en hoelang kan ie duren? en kan dat op de 16de dag na mijn laatste nod? want op 24,25 en 26 juli zouden mijn vruchtbare/eisprong dagen zijn en we hebben ook die 3 dgn geklust.
    tot ik vrijdag 27 juli beetje bruine slijm kreeg en sinds gisteren wat helder rood bloedverlies maar dan alleen een inlegkruisje en vandaag ook een inlegkruisje.
    dus niet zoveel als ik menstrueer.

bij mijn 2 kinderen heb ik dit nooit gehad..de eerste heb ik nooit pil ingenomen en was meteen zwanger en bij de tweede nam ik al 5 jaar pil en werd ook meteen zwanger allemaal zonder tussentijdse bloedingen enz..
    na de tweede nam ik half jaar dianepil (andere pil dan dat ik innam) en ben gestopt 27 april dit jaar en krijg nu dit??

4. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Ja dat verschilt heel erg. Hoogstwaarschijnlijk was dit het niet hoor. Maar die bloedingen zijn minder erg dan een normale menstruatie en minder lang. Ik zou gewoon nog een paar weken afwachten. Als je menstruatie uit blijft, was het waarschijnlijk wel een innestelingsbloeding. Voor alsnog denk ik dat het in eerste instantie een onregelmatige cyclus is die het bloedverlies veroorzaakt

5. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    denk dat het ook een onregelmatige bloeding is,want heb de huisarts gebeld en die zegt dat het inderdaad door de pil komt en het even nog tijd nodig heeft..stel dat ik ovutesten wil gebruiken zou ik dan moeten beginnen op de dag dat ik niet meer bloed? want weet echt niet wanneer ik een eisprong krijg.

6. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Ja begin dan maar, ook staat vaak in de gebruiksaanwijzing wel wanneer en hoe. Heel veel succes!

7. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    dankjewel !

Deel Deze Pagina