hallo ik heb een vraagje aan jullie normaal als ik ongi moet worden doen mijn tepels echt heeel erg zeer daaraan kon ik altijd zien of ik ongi ging worden of niet nou heb ik juist helemaal geen pijnlijke tepels wel een paar dagen na mijn eisprong 1 avond echt heeeel veel pijn links onder in mijnbuik heel laag kon bijna niet lopen en nog steeds aventoe last niet zo erg ik kan pas vrijdag een test doen maar kan niet wachten hihih ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen alvast bedankt
Hoi Diane, Ik heb dezelde dingen als jij! Alleen juist wel erge zere borsten. Normaal voor nod ook wel maar nu extreem! Ik heb gisteren negatief getest. Dus ik hoop voor ons allebei dat het goed nieuws is! kus
vandaag nog niet ongi geworden? ik zou morgen gewoon nog een keer testen ben benieuwd ik hoop voor je dat hij dan wel posietief is ik hoor het wel
nee tot nu toe niks! vanmorgen alleen een klein beetje roze afscheiding! Ik denk dat ik er morgen nog maar een waag! En jij?
ik zou vrijdag ongi moeten worden ik hoop zo dat ik het niet word ik weet niet of ik donderdag alvast ga testen of dat ik tot zaterdag wacht ik wil geen teleurstelling maar het is zo moeilijk om te wachten