Hallo Dames, Ik heb 1,5 week geleden ongeveer netjes geklust tijdens mijn vruchtbare dagen, nu ben ik sinds afgelopen woensdag veel moe (blijf me moe voelen) soms raar/gevoelig in mijn borsten, heel soms branderige tepels, na t plassen meestal wat slijmerige met afvegen ( sorry voor dit) heel soms misselijk gevoel, zeur komt omhoog (mijn keel) soms het gevoel dat mijn maag vol lucht zit (het gevoel dat er een boer vast zit, hopelijk beetje duidelijk omschreven als iemand dit gevoel ook kent) krampen/steken in mijn onderbuik. Ik moet ongeveer 9 a 10 nov ongi worden (hoop dat dat weg blijft) Mijn vriend en ik zijn al 2 jaar bezig en vind het soms erg moeilijk om te denken of dit met een zwangerschap te maken kan hebben of dat het inmiddels goed tussen mijn oren is gaan zitten omdat we het zo graag willen.. Kan iemand mij hierbij helpen en of heeft hier ook ervaring mee? Groetjes Sunshine
Hallo Sunshine! Ik hoop voor je dat de symptomen die je hebt, duiden op een zwangerschap. Jammer genoeg kan het ook altijd weer gewoon zo zijn, dat je gewoon niet fit bent.. Je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden. Ik hoop het echt voor je dat je volgende week een positieve test in handen mag nemen!!! :-D Vooral omdat je ook al zo lang bezig bent. Heb je al naar alternatieven gekeken?? Ik heb 9 nov mijn NOD. Ik heb ook een aantal klachten. Veel plassen, steekjes in mijn linker lies, af en toe plotseling misselijk en sinds vandaag ook heel soms licht in mijn hoofd. Hopelijk duidt dat op een zwangerschap, maar helaas weet je het pas als je ongesteldheid uitblijft en een positieve test in handen hebt. Ik ga echt voor je duimen hoor!!!!!! Klinkt wel allemaal heel goed :-D