Vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jessie33, 25 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik heb deze ronde gewerkt met ovulatie testen, en deze was zaterdag positief. We hebben ook goed geklust :oops: .
    Maar sinds gisteren lage onderrug pijn en vandaag het gevoel dat ik ongesteld moet worden!
    Wat kan dit nu beteken? Of is de eisprong toch later als dat de test aan geeft? Of is het innestelings pijn?
    Wie heeft dit meegemaakt.

Groetjes Jessie33

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ovulatietesten geven vooraf aan dat je eisprong er aan zit te komen, dus het kan heel goed zijn dat je nu je eisprong gaat krijgen....

na een positieve ovu test duurt het gemiddeld 1,5 - 2 dgn voor je idd je eisprong hebt....

het gevoel dat jij nu hebt is heel herkenbaar van wat ik lees van andere meiden die dit hebben tijdens hun eisprong, ikzelf heb altijd ontzettend last gehad van mijn eisprong, aan 1 kant of links of rechts zo erg wel eens dat ik op de EHBO belandde en ze dachten dat ik een acute blindedarm ontsteking had, maar het bleek achteraf een follikelcyste van 5 cm te zijn (oftewel een niet gesprongen eitje)

dus geen zorgen zeer waarschijnlijk zit je heel heel dicht op je eisprong...

liefs smoekie

3. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Hallo

Kan dit ook innesteling zijn geweest want ik heb vanaf een donderdag nergens geen last van, terwijl ik anders het gevoel heb dat ik ieder moment ong. kan worden.
    Maar nu voel ik niks, wie heeft dit ook gehad?

Groetjes Jessie33

Deel Deze Pagina