Buikpijn!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Speklapje, Jan 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Speklapje

Speklapje Actief lid

Jan 6, 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,
    ben nu bijna 5 weken zwanger maar heb regelmatig buikpijn.
    vooral snachts als ik in bed lig...
    Is dat normaal??? Voelt niet als menstruatie kramp maar meer stekerig.

soort buikpijn die je hebt als je naar het toilet moet zegmaar :)
    doet soms best wel zeer! voelt als me darmen...
    En met hoeveel weken krijg je je eerste echo??

Thanx ;)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Dat kunnen inderdaad goed je darmen zijn wat je voelt.
    Heb je je al gemeld bij je verloskundige? Deze maakt dan een afspraak met je voor je eerste echo. Meestal is dat vanaf 7 weken omdat dan het hartje ook klopt (als alles goed is natuurlijk).

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi,
    Ik ben net 4 weken zwanger, maar ik merkte ook al (zelfs voordat ik een positieve test in handen had) dat mijn buik raar deed. Geen ongesteldheid krampen, maar wel een naar gevoel in mijn buik. Het varieert van soms steken tot een krampachtig gevoel (alsof ik veel buikspier oefeningen gedaan heb)

Wie weet hoort dat wel gewoon bij ons en onze symptomen?!

Succes

4. mariska11

mariska11 Bekend lid

Apr 26, 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikpijn komt veel voor in het begin van de zwangerschap, dus maak je niet te snel zorgen. Je baarmoeder groeit en je darmen raken vaak een beetje van slag. Ik heb het bij m'n 1ste zwangerschap een paar keer midden in de nacht heel erg gehad. Onwijs veel buikpijn en ik dacht toen echt dat het mis ging, maar blijkbaar hoorde het er gewoon bij.

Maak je dus niet teveel zorgen!

5. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

Dec 29, 2012
    438
    0
    0
    Ja, ik heb het ook. Ook gehad bij mijn 1ste zwangerschap. Je baarmoeder die wordt groter en dat kan je voelen. In combi met de hormonen. Ik heb er vandaag ook veel last van. Voelt niet heel prettig, maar weet dat het normaal is.

6. Smile87

Smile87 Lid

Nov 16, 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het zelfde probleem. Ben ook zwanger (paar weken nog maar) en heb soms buikpijn. Ooit gelezen dat het door je baarmoeder komt die aan het groeien is. Toch vind ik het een raar gevoel, alsof er iets mis gaat straks.

7. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Dat heb ik afgelopen vrijdag, zaterdag en gisteren continu gehad. Gewoon vette spierpijn vooral als ik rechtop stond en liep.
    Nu is het gelukkig af aant zwakken en heb ik het alleen nog als ik mijn buik inhoud (lol)

Ben zo blij dat ik eindelijk lees dat ik niet de enige ben :D

8. noukytje

noukytje Actief lid

Jul 29, 2012
    225
    19
    18
    Female
    limburg
    Ik ben ook net 4 weken zwanger en heb last van buikpijn. Ik dacht eerst dat het was door obstipatie omdat het daarstraks ineens beter was nadat ik eindelijk naar het toilet kon. Nu begint het weer pfff. Het varieert tussen steekjes, krampjes, spierpijn gevoel. Opvallend is wel dat het vooral 's avonds erger wordt (zowel gisteren als vandaag) en dat het beter is als ik rustig in de zetel zit en erger wanneer ik wat rondloop.

Ik hoop dat het normaal is en dat alles goedkomt want nog een miskraam zie ik niet zitten.

Share This Page