Hallo vraagbaken Nou heb ik sinds ik zwanger ben geregeld (bijna) kramp in mijn kuiten als ik in bed lig. Ik hoor mensen om mij heen zeggen: oh dat is "normaal" tijdens je zwangerschap. Op mijn vervolgvraag: hoe komt dat dan? heeft vervolgens niemand antwoord. Je voelt hem wel aankomen denk ik... Hoe ontstaat die spierkramp en kan je iets doen om die "aanvallen" te voorkomen/verminderen? 24 mei pas een afspraak met mijn eigen vk...vandaar de vraag hier. Bedankt alvast!
Hoi Elmo,\ Gaat alles goed met je! naast de kuitkrampen dan he! Kuitkrampen is ook hormonaal aangelegd, er word weleens gezegt dat het een calcium tekort is. Het huis tuin en keuken middeltje dat helpt--> leg een stuk handzeep in een plastic zakje bij je voeten einde, het werkt! koude en warmte baden, voeten snachts een stukje omhoog. En goed drinken! Succes, Imke
He super bedankt! Ik dacht dat er niks tegen te doen zou zijn. Ik ga je tips zeker gebruiken! Verder gaat het goed hier! Frummel (lees baarmoeder) groeit zo hard dat ik er wat last van heb maar de vk heeft me vandaag weer gerustgesteld Ik mag niet klagen en ben echt dolgelukkig!
dank je wel voo rje reactie op sommige vragen, ik werk me een tierelier! Fijne zwangerschap nog! Imke