heel apart

Discussion in 'Zwanger worden' started by kayla35, Feb 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kayla35

kayla35 Lid

Jan 24, 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke hier komt mijn verhaal
    Ik ben vorige maand een week te vroeg ongesteld geworden, nou ja ongesteld:(
    het was nog niet eens een dag en dat was het ..
    sowieso dat ik een week te vroeg ben gaan bloeden is al raar , want dat heb ik nog nooooit gehad:(
    en dan ook nog 1 dag ?
    Nu heb ik die week afgewacht of het nog zou doorbreken,maar er kwam helemaal niks meer..
    na die week heb ik een test gedaan en die was een beetje apart.
    zo'n test van de kv met dat kruisje.
    daar kwam een dikke streep met een dun pennenstreepje door heen uit.
    toch maar naar de dokter gegaan voor de zekerheid vanwege misschien een te laag hcg gehalte
    de dokter lachte me in mijn gezicht uit.
    dat het niet kon dat ik zwanger was en dat dit een negatieve test was.
    nou ja naief als ik was , geloofde ik haar .
    nu zijn we dus al bijna 3 weken verder en ik hoor dus nu deze zondag ongesteld te worden.
    ik heb dus gisteren nog even een test gedaan, ja ik weet het ...:)
    die van de kv , 2 in een doosje.
    en daar was het tweede streepje weer heel licht zichtbaar.
    ik heb normaal gesproken al een week van tevoren vreselijke eetbuien en pijn in mn onderrug. nu dus niet .
    wel heb ik al bijna 1,5 mnd een rare pijn in mn borsten.
    het is geen steek , het is meer een trekkend , heel vervelend , pijnlijk gevoel.
    en steken in mijn buik.
    pfff ik loop mezelf helemaal gek te maken hier.
    en de dokter wil mij dus ook niet door sturen voor een echo of hcg/bloed test, omdat ze het niet nodig vind.
    maar ja ik wil wel weten waar ik aan toe ben , ook i.v.m werk.

nou dit was een heel verhaal
    is er iemand die dit ook heeft gehad ? of iemand kent die dit heeft gehad?

thanxxxx

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik zou denken dat die bloeding dan misschien een innestelingsbloeding is geweest. Volgens mij (correct me if I'm wrong) moet je minimaal 2 dagen helderrood bloedverlies hebben om van een menstruatie te mogen spreken.

Heb je een foto van je zwangerschapstestje(s) dan kunnen we meekijken! In principe is een roze streepje, hoe licht ook, positief. Als ie maar echt roze is en binnen de afleestijd is verschenen. Van kruisjes-testen heb ik helaas geen verstand.

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Hmm je bent nu al 3 weken verder dus een nieuwe test zou echt moeten knallen...

Maar heb je een foto van de laatste test? Miss is je ei pas heel laat gesprongen!

4. kayla35

kayla35 Lid

Jan 24, 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb helaas de eerste test bij de dokter weg gegooid omdat zij zei dat het negatief is .
    en die ik gisteren gedaan heb , kan je niet op de foto zien:)

maar idd deze test had zeker moeten knallen..:)

5. kayla35

kayla35 Lid

Jan 24, 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik heb als ik een normale menstruatie heb , altijd 4 dagen last van bloedingen.2 a 3 dagen helder rood en daarna minder.

6. angelryan

angelryan Actief lid

Jan 11, 2013
    244
    0
    0
    almere
    Mischien even een digitale test doen dan kan je het duidelijk aflezen ?

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    zou inderdaad digitale test doen. geeft nu meer zekerheid dan een vaag streepje.

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ik heb ook zoiets gehad. Kan ook niet echt van een ongesteldheid spreken. Test gedaan en die was negatief. Heb nu een sensietest liggen. Gaan we toch maar even doen.
    Voel me niet anders dan normaal. Alleen ineens sinds vandaag uitslag over mijn hele gezicht. Op internet kan iedere 'kwaal' op een zwangerschap duiden, dus daar wil ik me niet gek door laten maken... Sterkte. Misschien is het raak :-D

9. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Even een CB digitale test doen. Bij mij knalden de KV 2v5 ook niet hoor. Zelfs net bij zes weken zwangerschap.

10. kayla35

kayla35 Lid

Jan 24, 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

helaas ben ik vorig weekend ongesteld geworden.:(
    wel weer 3 dagen eerder dan vorige keer en dat was al een week te vroeg.:(

11. logo

logo Niet meer actief

Raar zo'n dokter! Ik had verwacht dat een dokter je zou steunen en dingen uit zou leggen.
    Het kan wel eens zijn dat je cyclus veranderd. Ik heb dit ook meegemaakt. Ik ben normaal zeer regelmatig. De artsen zeggen dat ik me hier geen zorgen over moet maken.
    Ik zou zeker een ander merk testen proberen, dan weet je het zeker.

Share This Page