buikpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by famke1984, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. famke1984

famke1984 Actief lid

Jun 21, 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

ik heb net mijn eisprong gehad.
    nu had ik gelijk de dag erna pijn in de onderbuik vooral links trek door in de lies, ik zit nu 9 dagen voor mijn NOD zou ik zwanger kunnen zijn? en kan ik al testen of dit te vroeg?
    ik heb dit andere maanden nooit gehad dat ik een week voor mijn NOD buikpijn had.

wie herkent dit?

famke

2. jvs12

jvs12 Bekend lid

Apr 24, 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nu sinds 3 dagen ook steken onderin mijn buik/lies en ik zit 8 dagen voor nod.
    9 dagen voor nod testen is echt te vroeg.

3. famke1984

famke1984 Actief lid

Jun 21, 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi
    ja ik dacht zelf ook al dat het te snel zou zijn maar ben wel heel benieuwd:)
    famke

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    2,227
    1
    36
    Wel vroeg maar het kan ook innesteling zijn succes

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    dit kan ook een nasleep zijn van je eisprong.
    ik heb altijd tot 4 dagen na mijn eisprong steken links onder.

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Hej Famke,

Je schrijft dat je je eisprong had en dat je de dag erna meteen buikkramp had. Kun je ons ook vertellen waaraan je denkt te weten wanneer je je eisprong had? Het zou namelijk ook kunnen zijn dat je buikpijn komt door een innesteling, maar dan zou je eisprong minstens 4 dagen eerder moeten zijn geweest. Of het was zo dat je eisprong juist een dag later was en dat je buikpijn kwam omdat je eitje op springen stond.

Verder schrijf je dat je over 9 dagen je NOD hebt, maar hoeveel dpo zit je nu of hoeveel dagen geleden had je je eisprong en buikkramp?

Gemiddeld genomen is je eisprong 14 dagen voor je NOD (en 14 na je 1e menstruatiedag als je een 28 dagen cyclus hebt), maar dit kan afwijken. De innesteling gebeurd vaak zo tussen de 5 en de 10 dagen na je eisprong.

Dat jij nu buikpijn had, meteen een dag na je eisprong zou eventueel wel kunnen komen door het dikker wordende baarmoederslijmvlies, misschien.

7. famke1984

famke1984 Actief lid

Jun 21, 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey jellebelle

ik weet zeker dat ik mijn eisprong heb gehad vanwege de symptomen die ik er bij had. ik zit nu 6 dagen voor mijn NOD en gister heb ik slijm met sliertje bloed gehad vandaag is het weer over alleen slijm vandaag.
    ik denk dat ik gister een inesteling heb gehad maar weet het niet zeker. ik heb ook meer ontlasting dan normaal. en de buikpijn links blijft ook zeuren.

gr famke

Share This Page