Zo de titel zegt het al.. Ik moet het even kwijt! Ik ben nu een aantal maanden gestopt met de pil en was iedere 30/31 dagen ongi. Vorige maand een vmk met 27 dagen. (normaal test ik niet van te voren maar door baarmoederonderzoeken in het ziekenhuis moest ik van te voren een test doen want sommige onderzoeken konden niet worden gedaan als je zw bent. Dus test gedaan voor nod en een licht posi test) Nu zit ik op dag 28 en voel me raar, nog geen teken van ongi maar wel slapjes, emo en voel me gewoon raar. Nu beginnen de zenuwen toe te slaan. Ik wil dus niet voor vrijdag testen (dan 33 dagen) gewoon om er zeker van te zijn niet "blij gemaakt te worden met een dooie mus".. Maar ik heb echt een buik vol zenuwen. Mijn man zegt ach we zien het wel.. Die is zo nughter maar ik wordt nu al gek haha.. Moest het gewoon even kwijt! Meer mensen die met deze spanning rond lopen? Groetjes
Hier hetzelfde qua spanning dan! Ik ben 47 dagen na mijn curretage ongesteld geworden en hoop dat mijn cyclus nu weer back to basic is, dus 28/29 dagen! Dat houdt in dat ik rond 29 juni kan testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden! Na een vmk kan je echt gelijk weer zwanger raken, hoor het erg vaak!Dus qua kansen zit je goed! Spannend he? Ik probeer niet teveel bezig te zijn met eventuele symptomen.. Anders word je elke maand knettergek!
Hallo, Wat vervelend voor je zeg.. Ik hoop dat het raak is! Ik ben inmiddels zwanger maar ik liep ook iedere maand met zo'n spanning rond..om gek van te worden! Ik duim voor je
Jep, ik had me er ook niet op ingesteld (mocht het zo wezen) bij onze eerste duurde het een jaar.. maar voel me VREEMD!
Ja het ziekenhuis zei ook al dat je vaak zwanger bent zonder je het weet alleen dan gewoon ongi wordt. Het is dan een vmk en daarom raden ze aan niet vroegtijdig te testen omdat het te vaak miss gaat.. (maar nu moest het voor de onderzoeken) Een vriendin van mij heeft met 8 weken een mk gehad en 4 weken later was ze gewoon weer zwanger. Dus dat de kans er is weet ik . . Maar ik voel me normaal niet zo zoals ik me nu voel.. tis vreemd.. en me ongi is ook nog in geen velden of wegen te bekennen.. Ik wacht nog een paar dagen en dan maar eens testen..
ik hoop het ook! alhoewel ik het dus niet al verwacht had als het zo is. Net als wat ik hierboven al zei bij mijn dochter duurde het een jaar voor ik zwanger was. Had nu ingesteld op minimaal een half jaar hihi.. SPannend...
Nou nog altijd geen ongi, wel soms wat krampen maar die had ik ook dat ik zw was van mij dochter (t/m week 10). Wel betijds misselijk, en ik moet ongelovelijk veel poepen! (sorry!! ) Normaal heb ik daar dus echt moeite mee en mag ik blij zijn met 1xin de 3 dagen nu moet ik meerdere keren op een dag. Ook begint me rug zeer te doen. Maar een test geeft vooralsnog wit aan. Nu heb ik bij mijn dochter pas met 5,5 week posi getest dus het kan nog. Maar die onzekerheid! Bah wat heb ik daar een hekel aan! Die krampen maken het vooral onzeker. Zucht bah!