medicijnen tegen overgeven

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door vivi, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi hoi
    Ik ben nu 6 weken zwanger en kon de afgelopen week al helemaal niets meer binnen houden zelfs geen water nu heb ik van de huisarts medicijnen gekregen tegen de misselijkheid en het overgeven met de naam cyclizine ben eigenlijk tegen medicijnen tijdens de zangerschap maar dit was op het moment enigste oplossing omdat het echt niet goed ging maar kunnen jullie me nog even gerust stellen ik ben beetje bang dat het niet goed is voor mijn kleine? Kan het kwaad om deze te slikken ik heb ze op recept gekregen.
    Hoop snel iets van jullie te horen

groetjes vivian

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi vivian.

Over het gebruik van deze stof tijdens zwangerschap bij de mens bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen. In dierproeven is cyclizine schadelijk gebleken.
    Emesafene is leen middel tegen het braken dat wel in de zwangerschap gebruikt mag worden. En goede resultaten boekt. Laat dit je huisarts weten!

Beterschap en gefeleciteerd met je zwangerschap
    imke

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks immie ik zal het zeker doorgeven aan mijn huisarts en dan maar hopen dat ik iets anders voorgeschreven krijg

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Niet op hopen, gewoon meekrijgen!

Deel Deze Pagina