Ik zou persoonlijk die tabletten niet gebruiken als je een zwangerschapswens hebt. Maar als je geen pijn bij je blaas voelt, waarom wil je dan cranberrytabletten nemen? Ben je bekend met blaasontstekingen dan? Anders zou ik je urine na laten kijken bij de doktersassistente. Wanneer je veel last hebt van blaasontstekingen, kunnen deze tabletten goed helpen, maar de ontsteking moet wel veroorzaakt worden door de E. Coli bacterie. Wordt het door een andere bacterie veroorzaakt, slik je de medicatie voor niets en dat is toch ook zonde van 't geld? Ik zou dus niet zo maar wat gaan slikken als je niet weet wat de oorzaak van de buikpijn is, het is toch een soort medicatie die ook weer bijwerkingen heeft en risico's met zich meebrengt. Beetje lang verhaal, maar dat is mijn mening!
Haha Blossom, een tweeling is ook welkom hoor!! Lijkt mee heerlijk! Ben wel wat gewend (werk in de kinderopvang op een babygroep ) Maar ik ga nergens vanuit... t blijft gewoon weer spannend tot de NOD. En Nana, bedankt voor je reactie. De reden waarom ik die tabletten kocht, was mijn buikpijn. Gewoon voor de zekerheid, zodat ik mezelf niet voor de gek hou, of ik wel echt mijn bm voel. De tabletten zijn verder geen medicijn hoor, alleen vitamine c met cranberry exctract. Lijkt mij vrij onschuldig. En een blaasontsteking kan vanzelf overgaan zonder echte medicijnen. Ben niet zo'n dokter-ganger... (zeker niet nu je voor alles toch zelf betaalt)