helaas....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal,

    Helaas, het is weer niet raak.
    Ben 26 juni weer ongesteld geworden (alhoewel dit wel stipt op tijd was)
    Wel even balen hoor maar goed nu weer door naar ronde 4.
    Elke keer denk ik: waar kan het toch aan liggen dat het mis gaat?
    Ik weet wel dat er andere meiden zijn die nog langer bezig zijn dan ik en ik wil dan ook niet overkomen in zelfmedelijden, maar zou wel eens willen weten wat er precies fout gaat in het lichaam waardoor het niet lukt.
    Ik heb zelf het idee dat ik wel weet wanneer mijn ei is omdat ik altijd precies na 30 dagen ongi word.
    Heb nou als het goed is eergister of gister mijn ei gehad en ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn vriend en ik niet veel geklust hebben. we hebben eergister wel geklust en de dagen daarvoor ook een paar keer. Maar we hebben niet om de dag geklust, laat staan elke dag.
    Misschien heeft dat er mee te maken?

    Nou ja we zien wel weer wat deze maand brengt.
    Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn.

    Iedereen succes ermee in ieder geval!

    Liefs
     
  2. reneewittens

    reneewittens Actief lid

    9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Er gaat niets mis denk ik, hoor! Je bent nu pas in de vierde ronde aangekomen. Dan ben je toch nog maar hartstikke kort bezig? Jullie tijd komt echt wel. Ik zou niet in zo'n vroeg stadium al aan je lichaam gaan twijfelen, hoor! Niet nu al de moed verliezen.
     
  3. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He rene,

    Ja ik weet het hoor, ik ben wat dat betreft een echte twijfelkont.
    Ik denk dat het ook komt omdat er aardig wat mensen zijn die ik ken die zwanger zijn. En natuurlijk weet ik niet hoe lang zij erover hebben gedaan, maar ik denk dan gelijk, kijk, zei is wel snel zwanger en ik niet.
    Bedankt in ieder geval voor je lieve en snelle reactie!

    Liefs
     
  4. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik snap dat je er ontzettend van baalt. Elke maand dat je ongesteld wordt is er 1 teveel toch? Maar ik zou nu nog niet gaan twijfelen hoor, je bent pas 4 maanden bezig
     
  5. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik snap het heel goed, ik vroeg me ook toen al af wat er aan de hand was. Wij zijn nu anderhalf jaar bezig, en gaan in oktober met icsi beginnen en toch ben ik iedere maand nog teleurgesteld. Je krijgt toch hoop. Maar hou vol meid! Wie weet is het in de volgende ronde zomaar raak. En als je er toch heel erg mee zit zou je ovulatietesten kunnen gaan doen...succes!
     
  6. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Je bent jong, je cyclus is niet erg lang en je bent pas in ronde 4.
    misschien moet je wat meer geduld hebben...
     
  7. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Mano,

    Ik heb gewoon een normale cyclus hoor.
    Tenminste een 'normale' cyclus duurt ongeveer 28 dagen en mijn cyclus duurt 30 dagen dus daar ligt het in ieder geval niet aan.
    Je hebt wel gelijk dat ik meer geduld moet hebben, maar soms is dat zo moeilijk!

    Liefs
     
  8. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi farfan
    ik weet dat het moeilijk is om te wachten maar binnen 1 jaar zwanger is gemiddeld ! niet standaard.... Wij hebben zelf bijna 2 jaar mogen wachten.. dus kop op want het kan zo gebeuren maar het kan ook nog wel ff duren !
     
  9. Jiska

    Jiska Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ik weet nog dat ik, net als jij, ook begon te twijfelen toen we ong. 4 maanden bezig waren. Ook in mijn omgeving waren veel mensen snel zwanger. Maar kop op, meid! Focus je niet teveel op de meiden die snel zwanger zijn maar kijk ook naar de meiden die na 8, 9 of 10 maanden zwanger worden. Die zijn er ook genoeg (ik zag ze ook vaak over het hoofd ;) ). Er hoeft helemaal niets mis te zijn!
     
  10. plientje123

    plientje123 Actief lid

    20 jun 2007
    117
    0
    0
    Hoi Farfan,

    Ik begrijp je volkomen! Ik ben net voor de 2e (!) maand bezig, en ik vind het ontzettend belastend om in die spanning te zitten. En dat terwijl ik van de 1e (letterlijk!) in 1x zwanger was. Ik wil maar zeggen, ik heb alle luxe: was direct zwanger, weet dus dat het kan, ben net pas 2 keer bezig voor een tweede en zelfs dit vind ik als erg spannend. Het afwachten is erg vervelend, voor een vrouw nog vele malen erger als voor vriend/man lief
    En de statistieken: nou voor je ratio misschien handig, maar ja , dit is je gevoel he. Je wordt er heus vast niet minder teleurgesteld van als je weer een maand moet afwachten! Dusss: ZET EM OP, en neem de ruimte om te balen dacht ik zo. Tis je goed recht vind ik! Van opkroppen wordt je ook niet sneller zwanger :)
     
  11. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.

    dit was pas je 4de ronde, en je bent nog volop aan het ontpillen ( neem aan dat je net met de pil gestopt bent)
    Ontpillen kan wel een jaar duren, snap dat het steeds tegenvalt als je ongi wordt maar geef je lichaam de tijd om zich te herstellen.. Pas na een maand of 8 a 9 zou ik me meer zorgen gaan maken

    succes en hoop toch dat het snel raak is !
     
  12. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @farfan nou meis ik begrijp je hoor, hier precies hetzelfde, ben nu "pas" voor de 5 ronde bezig maar al die dikke buiken om me heen. En dan hoor je weer iemand die binnen notime zwanger was... pfffff.

    Liefs Shir
     
  13. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat zegt niet zoveel. Je hebt vrouwen met een cyclus van 30 dagen met hun eisprong op dag 12, maar je hebt ze ook met hun eisprong op dag 19. Dat hangt er maar vanaf hoelang je luteale fase is. Als je het zeker wilt weten, kun je temperaturen en slijm-waarnemen. Of ovulatietests gebruiken.
    Enne, 4 maanden is niet lang hoor! Succes!
     
  14. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    vandaag is mijn ongi-dag,nog niks tot nu,
    dus ben benieuwd...
    we zijn net 2 maanden bezig, dus allemaal duimen.
     
  15. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Farfan ik hoop dat je snel zwanger wordt. Gewoon geduld hebben.
     
  16. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Dame en Firstbaby.

    Voor jullie wordt het spannend zie ik.
    Weten jullie al wat?

    Liefs kaatje
     

Deel Deze Pagina