Verdoving tandarts

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Babii, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hallo,

Ik heb gehoord dat ik 4 aankomende gaatjes heb, en 2 gaatjes die ooit gevuld waren, waarvan de vulling heeft losgelaten.

De tandarts adviseert een verdoving en beweert dat dit niet schadelijk is voor het kindje, vandaag 20 weken zwanger. Kan dit kwaad, ben erg bang dat het kindje overlijdt ikv m'n verleden met plotseling verlies partner. Dit kwam niet door een verdoving hoor, maar plotselinge hartstilstand,

Maar een vriendin van mij heeft ook een verdoving gehad en kindje is ook overleden in de buik. Ben gewoon erg beschermend naar dit kindje van ons samen.. Wil dit kindje niet kwijt!

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

Je mag er vanuit gaan dat het niet schadelijk is als de tandarts dat zegt. Tegenwoordig gebruiken ze verdoving die inderdaad gebruikt mag worden als je zwanger bent. Maar je gevoel daarbij vind ik persoonlijk wel erg belangrijk. Als het niet goed voelt voor jou, wat ik heel goed kan begrijpen gezien je verleden, zou ik met je tandarts overleggen of het mogelijk is om het een half jaar uit te stellen.
    Sterkte en succes.

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina