buikpijn....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Jullie zullen wel denken daar komt ze weer,maar moet het toch even kwijt.

Ik heb nu nog steeds af en toe last van buikpijn,dit terwijl ik nu alweer op cd 8 zit.
    Ook voelen mijn borsten nog steeds anders,af en toe doen ze wat pijn en zijn gespannen. Sinds vandaag heb ik het ook erg koud en dat terwijl de verwarming steeds aan staat en ik een dik best aan heb...

2. eline23

eline23 Niet meer actief

Niemand?

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je moet me ff helpen hoor, bedoel je met cd 8 , de achtste dag van je cyclus?

4. XmoonlightX

Oh wacht , ik zie het al in je banner :D
    Ik heb ook pijnsteken links onderin nu al voor twee dagen, ik zit nu op dag 12, misschien binnenkort een ei?

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Griepje..? ;)

6. XmoonlightX

Bij mij was de buikpijn duidelijk van de eisprong . Bij jou?

7. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik heb helaas nog geen positieve ovulatietest gehad :(
    Wel nog steeds buikpijn...

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Bij mij begint de buikpijn ook 1 of 2 dagen voor eisprong... en meestal ook nog 2 dagen erna ;)

9. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Maak toch niet uit dat je zoveel vraagt dat doe ik ook en dat zullen er nog veel meer zijn daar is dit forum toch voor?

Over je vraag kan een naderende eisprong zijn ik heb soms ook een week voor mijn ei buikpijn dus niks om je zorgen over te maken of inderdaad een aankomend griepje

10. XmoonlightX

Ik heb ook ect vijf dagen ervoor buikpijn gehad hoor, dus even doortesten :D

11. eline23

eline23 Niet meer actief

Helaas heb ik nog geen positieve ovulatietest gehad..

12. XmoonlightX

Je bent op dag 13, dus wie weet de aankomende dagen!!
    Ik had ook op dag acht al buikpijn, en de eisprong op dag 13 of 14.

13. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Hier ook buikpijn...mijn ovu-stick was gisteren en vandaag positief!
    Buikpijn rechts met uitstraling naar boven. Zal wel goed komen allemaal toch? Ik heb al 3 dagen buikpijn, hoopte dat als mijn eitje sprong de pijn ook weg zou zijn...is het zo dat als je ovu test positief is, dat dan je ei aan het springen is of heel snel gaat springen?

14. XmoonlightX

Een positieve test, geeft een lh piek aan, ip kan het eitje dan springen binnen 24 a 48 uur..
    Dat je ei daadwerkelijk gesprongen is kan je alleen aan temperatuur verandering zien

15. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Bedankt voor je snelle reactie...gisteren en vandaag dus positieve test. Vandaag heel duidelijk. Gister en vanochtend geklust, dan zit ik volgens mij wel redelijk goed...morgen vroeg nog maar een keer klussen;)

16. eline23

eline23 Niet meer actief

Gister avond ook nog hele erge stekende buikpijn gehad,sinds,vandaag geen buikpijn meer gehad maar heb nu last van extreem pijnlijke borsten.
    Heb echt het gevoel dat mijn eisprong al geweest is...

17. XmoonlightX

Spannend hoor.!! Over twee weken weten we als het goed is meer 😉

18. eline23

eline23 Niet meer actief

Pff nog steeds geen positieve ovulatietest gehad,word er nu toch wel klein beetje ongeduldig door:p
    Want als ik van een cyclus van 30 dagen uitga zoals vorige ronde zou ik nu toch al een positieve ovulati:Detest moeten hebben want,eitje springt dan toch binnen 24-48 uur..

19. XmoonlightX

Maar je hebt ook al langere rondes gehad, Ik zie ook 37 dagen, hoeveelste dag zit je nu in je cyclus?

20. eline23

eline23 Niet meer actief

Ja dat is waar,ik zit nu op cyclus dag 15.

Deel Deze Pagina