buikpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by eline23, Apr 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik dacht dat ik mijn eisprong al gehad had,omdat ik van de week vruchtbaar slijm had.
    Nu had ik vanochtend weer krampen in mn buik, dit betekend toh meestal dat het eitje nog niet gesprongen is?

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Weinig vrouwen voelen echt de eisprong... Dus ik vraag mij af of dit bij jou zo is. Meestal merk je wel wat aan vruchtbaar slijm. Maar meestal is dit ongeveer 3-4 dagen voor het eitje springt. Dus als dat al een week terug is, lijkt het mij dat het eitje wel gesprongen is.
    Maar buikpijn kan zoveel zijn he, kunnen ook je darmen oid zijn. Weinig vrouwen voelen echt dat het eitje springt maar velen denken dat ze dit wel voelen.

3. eline23

eline23 Niet meer actief

Op 1 april smorgens merkte ik dat ik erg vochtig was,we hebben dus op 1 en 2 april geklust....

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Dan kan het heel goed dat het eitje nog niet gesprongen is! Ik zou dus nog even doorgaan met klussen! :)

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan zijn dat je pijn voelt van het vullen van het follikel (na de eisprong) met vocht. Kan gewoon kramp zijn, kunnen darmen zijn; er is niks over te zeggen.

6. Siss

Siss Actief lid

Apr 2, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Las stiekem even mee ;)
    Zelf heb ik 1ste cyclus ronde bijna anderhalve week last gehad waar van de laatste 5 ik niet meer kon lopen, zitten bukken en autorijden van de pijn..op ehbo gezeten met verdenking blindedarm ontst
    bij gyno zag hij met onderzoek dat mn ei er aan kwam of net gesprongen was...dus de rijping is de boosdoener
    Nu in 2de cyclus en was nu 4 dagen waarvan ik er eentje niet op of om kon van de pijn...'s nacht wsl gesprongen want de dag erna merkte ik haast niks meer:)

De aanloop is voor iedereen verschillen maar kan wel dusdanig heel zeer doen...helaas

Succes!

Groetjes Siss

7. bieniwini

bieniwini Actief lid

Apr 3, 2014
    207
    0
    0
    Ik heb mijn NOD op komende vrijdag en heb sinds paar dagen buikpijn aan t einde van de dag. Ook vaker trek in eten. Ik hoop dat ik van de week n test 'moet' doen.

Share This Page