Komt het nog?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door siCha, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siCha

siCha Lid

29 aug 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik zal eerst even mijn verhaal vertellen. Ik ben 21 jaar, en had/heb al heel vroeg een moeder wens. Ik ben in Jan 2013 een vroege miskraam gehad. wel spontaan zwanger geworden. Doordat mijn cyclus heel erg lang duurde terecht gekomen bij de gynaecoloog. Hier kreeg ik clomid voorgeschreven. Gelukkig een eisprong en een mooie cyclus van 28-30 dagen. Het onderzoek bij mijn man was ook goed. Na 6 maand met clomid deze maand een fertiliscopie gehad. Door de fertiliscopie zijn we erachter gekomen dat ik 1 toegankelijke eileider heb en 1 eileider die niet toegankelijk is. Ook moest ik gaan afvallen omdat ik een BMI heb van 31, en dat was toch te zwaar. Nu moet ik einde deze week (1 JUN) ongesteld worden. Dus gezegt zo gedaan; begonnen met afvallen. Vanavond moet ik wegen. (spannend). Maar zit er echt even doorheen. Heb nu echt het gevoel dat het nog eeuwen gaat duren, en dat het allemaal aan mij ligt. Ik doe ook echt mijn best om elke keer er niet te druk over te maken. Maar ben echt even heel verdrietig. Elke keer weer een teleurstelling.

oohja moet nu weer 6 maand veder met clomid 100mg, en dan kijken we weer veder.

sorry voor mijn lange verhaal maar moest het wel even kwijt.
    siCha.

2. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    6 maand met clomid ?????

Na 4x mag je normaal gezien overschakelen op spuiten.
    Clomid is goed voor de groei van de follikels, maar slecht voor het baarmoederslijmvlies (het maakt het dunner). Laat niet met je sollen meid. Mij hebben ze 8x Clomid gegeven, en nu resistent. Ze wilden doorgaan, maar ben veranderd van ziekenhuis en mag nu beginnen met spuiten.

3. siCha

siCha Lid

29 aug 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh echt waar. Ze zeiden wel tegen mij: Omdat je zo goed reageert gaan we gewoon veder met clomid. Als ik mijn Nod heb moet ik toch weer terug komen, want ze willen dan nog een extra echo maken. Dan ga ik zeker vragen!

Dankje!

Deel Deze Pagina