Buikpijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Tiem, Jul 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tiem

Tiem Actief lid

Apr 16, 2014
    133
    0
    16
    Ik weet dat dit er bij hoort. Maar ik vroeg me eigenlijk af tot wanneer jullie last hadden van buikpijn/menstruatiepijn.

Ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb weinig kwaaltjes. Af en toe dus buikpijn. Deze buikpijn komt ineens opzetten en trekt naar mijn lies. Auw! Deze pijnen duren vaak maar even maar ze zijn niet flauw.
    Op dit moment heb ik dus die buikpijn. Alhoewel ik me op dit moment afvraag of het niet alleen in mijn lies zit.

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Dat is de bandenpijn die je voelt volgens mij. Dat kan heel je zwangerschap duren. Wat bij mij hielp is even plat gaan liggen en rust nemen. Succes

3. Tiem

Tiem Actief lid

Apr 16, 2014
    133
    0
    16
    Echt waar ja? En dat is dan ook aan één kant? :)

4. eerstekindje91

Apr 30, 2014
    57
    0
    0
    Hey Tiem,

Ik ben ook ongeveer 8 weken zwanger en heb dezelfde klachten. Echt zo'n zeurende pijn richting 1 kans van m'n lies. Ik denk dus echt dat het er gewoon bij hoort!

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Is bandenpijn, kan wel héle zwangerschap door gaan. Maar is niet altijd zo. Bij mij is 't rond 12/13 weken geloof ik, gestopt. Of had ik 't iig minder dan daarvoor. En aan 't einde van de zwangerschap komt 't terug, en dan doet 't veeeeeeel zeerder!
    Succes. En, gefeliciteerd nog! ;)

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had het ook de 1e 2-3 maanden. Vooral bij snel staan of veranderen van houding kreeg ik een pijnscheut en snachts in bed bij het omdraaien. Daarna was het over en niet weer gehad.

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    mag ik vragen vanaf wanneer je deze buikpijn hebt Tiem? wat vervelend.. maar goed.. was maar "blij" dat dat je enige kwaal is.. toch?! En nog gefeliciteerd natuurlijk! :)

8. Tiem

Tiem Actief lid

Apr 16, 2014
    133
    0
    16
    Dankjewel voor jullie reacties.

De buikpijn heb ik af en toe. Vanaf het begin af aan af en toe menstruatiekrampen en zover ik nog weet zit daar al pijn in mijn lies bij.

Het zijn nu mijn enige kwaaltjes, ik ben wel misselijk geweest en pijnlijke borsten maar dat is alweer voorbij. Dat maakt me wel onzeker maar dat is weer een ander verhaal. :)

9. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik heb ook alleen gevoelige/pijnlijke borsten.
    En daarnaast idd ook dat veel ongi-pijn/kramp. Maar het gaat zo weg, en komt zo terug. Het schijnt erbij te horen. Het iljkt idd alsof de ongi doorkomt, haha.

Is mijn eerste zwangerschap.. :D

10. eerstekindje91

Apr 30, 2014
    57
    0
    0
    Dat is grappig! Ik heb ook echt als enige 'kwaaltjes' gevoelige, grotere borsten, ongikrampen en af en toe rugpijn.

Verder wel een misselijk gevoel maar nog niet overgegeven. Ik denk dat we gewoon heel blij moeten zijn dat we (nog) geen kwaaltjes hebben!

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kramp en zeurderige buikpijn is geen bandenpijn. Bandenpijn is scherp.

Met 15 weken kan je bandenpijn hebben. Veel eerder niet; op een gegeven moment gaat je baarmoeder wel groeien natuurlijk maar heel weinig nog en in de eerste weken wordt alleen de wand weker (dat voel je niet) en groeit hij nog helemaal niet aangezien de vrucht nog veel te klein is en alle ruimte heeft.

12. Tiem

Tiem Actief lid

Apr 16, 2014
    133
    0
    16
    Het voelt als steken in mijn lies. Overigens heb ik het niet meer zo pijnlijk gehad als toen ik het bericht plaatste. Ik voel het wel als ik nies. :)

@Nephthys - Ik las dat ik het al vanaf 6 weken zou kunnen. Heel vroeg dus al.

13. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Elke vrouw is verschillend.
    En bandenpijn/baarmoederpijn kan heel vroeg beginnen.

14. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    Buikpijn kan zoveel redenen hebben maar meestal heeft t te maken met de groei van de baarmoeder en alles wat daarbij mee moet groeien/veranderen.

Hier met week of 8 wat buikpijn, toen paar weken niets en nu met 15 weken weer flinke buikpijn. Is ook normaal zei vk

Share This Page