Hallo, Ik vraag me af wat jullie zouden doen. Ik heb de kans om dus 6 weken voor de uitgerekende datum weekje weg te gaan. Zo rond 15 september en dan moet ik nog 6 weken. De bedoeling is om met de auto naar spanje te gaan en dan wel boven in spanje. We gaan met zijn 2 dus we kunnen stoppen zo vaak wel willen en hebben de tijd aan ons zelf. Wat zouden jullie doen, gewoon lekker gaan of heb je zoiets van nee daar begin ik niet aan zo kort voordat ik moet bevallen. Overigens heb ik weinig tot geen klachten alleen veel moe.
Hey! Als jij je verder goed voelt en denkt die lange autorit aan te kunnen, je hebt verder geen voorweeen ofzo, dan zou ik denk ik wel gaan...nu kan het nog, neem al je papieren mee voor de zekerheid...maar ik denk dat het heel moeilijk is voor een buitenstaander...deze zwangerschap bijvoorbeeld wilde ik nog niet naar spanje al kreeg ik er een paar duizen euro bij, maar vorig jaar ben ik ook vrij ver voor de uitgerekende datum gegaan! suc6 liefs peet
als je het aankan zo lang in de wagen te zitten en je hebt nergens last van: zeker doen! geniet ervan! (ik zou het op die moment niet meer kunnen doen hebben ) veel plezier!
Tja, moeilijk in te schatten he. Ik heb me altijd goed gevoeld, maar nu (nu mijn verlof net in is gegaan) wordt alles opeens erg zwaar. Dat had ik niet verwacht, dus je kunt het van tevoren eigenlijk niet zeggen. Als ik jou was zou ik inderdaad vantevoren goed nadenken over of je genoeg rust kunt nemen en je evt. kunt overgeven aan de kwaaltjes, mochten die er zijn. Maar zolang het kan: gaaaan! Veel plezier Amber
Zeker gaan, zou ik zeggen! Ik ga zelf ook over 2 weken op vakantie! Wij gaan 10 dagen naar Kreta! Groetjes Bolbuikje!
Oef... ik was blij dat ik met 6,5 week voor de datum met zwangerschapsverlof kon. Lang lopen was er al niet meer bij en ik was toch wel blij met mijn slaapjes over de dag. Wil dus zeggen dat ik blij was dat ik thuis was; eigen bed, eigen tijd, niks moet en als het komt eigen ziekenhuis in de buurt. Maar goed, dit is mijn idee. Groetjes, Danielle
als je kunt gaan, Maar ik voelde me thuis heel goed, en op vakantie bagger. Ik was 22 weken maar stukken lopen was er niet meer bij. ik had ook minder lucht en wilde overdag slapen. echt veel vakantie had ik niet. Ik zou bang zijn dat als er iets is je niet 1,2,3 thuis bent. Spanje is best ver. Ik zou eerder wat dichterbij gaan.
ik vond een groot verschil 29 weken of 34 weken zwnager. ik persoonlijk had het niet gedaan. tegen die tijd kun je enorm veel last van je schaamstreek krijgen, en wordt je al stijf als je een half uurtje zit. maargoed je kunt het denk ik pas echt goed zeggen tegen die tijd. vooral luisteren naar je eigen lichaam en gevoel. Als je toch weg wilt zou ik in Nederland blijven met week 33 was er bij mij niks aan de hand, en vanaf week 35 kon ik om de dag naar het ziekenhuis en voelde ik me verschrikkelijk.
ligt eraan hoe je je voelt... ik zelf zou wel weg gaan maar ik zou liever dichterbij huis blijven.. maar aj ik heb makkelijk praten is hier altijd mooi weer.. ik weet niet of ik zon lange autorit zou doen.. ik vond een uur in de auto al lang en moest dan al 1 keer naar de wc
Bedankt voor de antwoorden. Ben ook nog steeds aan het twijfelen, wat ik zal doen. Beslis nu ook nog niks, als ik ga doe ik dat wel heel last minute en zie ik wel wat er vrij is. Mijn grootste nee is stel dat ik te vroeg beval, dan ben ik wel in spanje. Reacties zijn altijd nog welkom en ik heb nog 4 weken om erover na te denken.
Natuurlijk een beetje lastig in te schatten hoe je je dan voelt, maar ik zou zeker lekker gaan als het kan! Bovendien, je hebt niet een vliegticket geboekt ofzo, dus je kunt lekker zelf bepalen wat je doet. Ik ga zelf met 22/23 weken drie weken naar Japan, dus ben ook nogal wat van plan, haha. Maar daar is de gezondheidszorg ontzettend goed, en ik doe het lekker rustig aan (mijn vriend mag alle bagage dragen ) Fijne vakantie, ik hoop dat het lukt!
dit is wel een erg belangrijk argument.. Het zou mij thuis houden. Heb je al gedacht aan een vakantie in Nederland? groetjes, Amber
ik vind vakantie op 22/23 weken wel wat anders dan op 34 om eerlijk te zijn. Ben zelf op 22 weken ook op vakantie geweest en heb toen al gelet op goede ziekenhuizen. voor het geval dat er iets mis zou gaan. Ik vind het knap als je het doet, maar misschien bezorg je jezelf ook wel extra zorgen die je niet hebt als je dichterbij gaat. Het is ook niet vor niets dat een vliegmaatschappij je niet meer meeneemt, je zult niet de eerste zijn die de dag van haar verlof bevalt hihihi
Ik ben met 35 weken zwangerschap nog naar Frankrijk gevlogen! Ik heb dan wel een goede zwangerschap gehad. In het begin dacht ik ook "als ik maar niet in Frankrijk' beval, maar ja die kans was klein en in Frankrijk en Spanje worden ook kindjes geboren. (Hoewel dat uiteraard niet ideaal is...) Groetjes Firella
Je moet doen wat je zelf prettig vind. Zou het zelf nooit doen eerlijk gezegd. Ik ben 2 maanden eerder bevalen, en tja, dan doe je dat soort dingen bij een 2e zeker niet. annette.
Hmm, zou t niet doen. Zou dichterbij blijven, dat je indien nodig snel naar een nederlands ziekenhuis kan. Mijn eigen ervaring speelt wel mee moet ik zeggen hoor. Had paar daagjes weg geboekt voor als ik 33 weken zou zijn. Met annuleringsverzekering en paar uurtjes rijden van huis. We zijn niet weggeweest want mijn kindje is daarvoor al geboren. Is toch ook zo'n "volkswijsheid": bij twijfel niet doen Wens je hoe dan ook een fijne vakantie!