tussentijds bloedverlies en witte afscheiding wat is dit??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Belle24, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle24

    Belle24 Lid

    10 apr 2006
    6
    0
    0
    Ik ben al een keer 10 dagen overtijd geweest en toen werd ik ongesteld. Na vijf dagen kreeg ik bruinig bloedverlies en het leek alsof ik ongesteld werd (was ik natuurlijk net al geweest) 1 dag later viel er een bloedpropje in de wc en ik daarna was mijn bloedverlies over. Volgens mijn huisarts was het waarschijnlijk een miskraam. Daarna ben ik gewoon weer op tijd ongesteld geworden, maar nu heb ik twee weken daarna 1 dag heel licht bloedverlies gehad. wat kan dit zijn?? :(: :(:
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Je hebt dat bloedverlies 2 weken gehad nadat je ongi begonnen was ? Dan lijkt het mij te vroeg voor een innestelingbloeding. Verder zou ik het niet weten.
     
  3. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Als het echt heeeel licht bloedverlies is, kan dat ook betekenen dat het je eisprong is. Ik heb dan ook wel eens een beetje bloed. Als het meer is dan een beetje, zou het een innesteling kunnen zijn.

    Succes!
     
  4. bengel

    bengel Niet meer actief

    hoi

    ik heb vanaf dag 19 licht verlies: dwz bij het afvegen wat roze/bruin, en soms een 'spontaan' druppeltje...dit duurt nu al 7 dagen..zou dit innesteling zijn? of tussentijdse bloeding?
    ALs mijn berekening klopt, en mijn gevoel, dan had ik op dat 14 mijn eisprong, en heb de 2 dagen ervoor wel geklust..
    Ach t is speculeren is het niet?

    maar blijft spannend
     

Deel Deze Pagina