Ik wist zo even niet waar ik het moest plaatsen, dus plaats ik het hier. Mijn cyclus is sinds deze maand in de war i.v.m. stress. Normaal komt mijn eisprong altijd op dag 20 of 21, deze maand kwam hij pas op dag 26. Ik heb mijn NOD dus ook 5 dagen later gezet. Nou heb ik sinds vrijdagavond enorme buikkrampen. Het zijn zeurderige krampen, voelt als zware menstruatiepijn. Vrijdag, zaterdag en zondagnacht heb ik er letterlijk wakker van gelegen. Ik heb toen geen oog dichtgedaan. Nu komt het met vlagen... en dan vooral 's avonds. Soms trek ik de pijn niet meer. En ik heb geen flauw idee wat het is! Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb het ook al een paar dagen enkel savonds en steekjes in de lies erboven op... En..... Heb net een posi test in handen!!!!!!! XD dus het kan!!!!!
Super voor je! Gefeliciteerd! Bij mij voelt het echter minder goed. Gisteren (10 dpo) negatjef getest. Dacht eerder aan een vroege miskraam.
Dit heb ik ook gehad. Begon al een week voor nod. Ik had toen wel een heel licht streepje op de test van kv 2v5. Werd wel ongesteld maar kwam moeilijk opgang. Nu ben ik zwanger en had ik ook al een week voor nod menstruatie krampen. Alleen niet zo heftig als toen. Denk dat het toen al vroeg weer mis is gegaan. Hoop het bij jou niet natuurlijk.
Hier ook al meer dan een week buikpijn. Helaas 2 negatieve testen en inmiddels wel al 4 dagen na NOD en nog geen rode duivels te zien
Ik heb altijd een week voor m'n NOD maandstonden pijn en krampen en altijd komen ze ongeveer stipt door. Bij mij betekent de pijn dus geen zwangerschap. Nu ben ik 2 dagen voor NOD en heb ik ze weer.. het zal dus weer niets worden.
buikpijn kan ongesteldheidskrampen zijn. Je zit in ronde 2 toevallig net gestopt met de pil? Je lichaam moet het dan weer zelf doen en je kunt erge krampen hebben rond je nod. Hoort er helaas bij. geen positieve test op of na nod betekend vaak helaas niet zwanger.
Hallo meiden, bedankt voor de reacties! Ik ben al ruim anderhalf jaar gestopt met de pil, dus dat is het niet. Ik heb nog nooit zulke pijn gehad en ook niet vanaf anderhalve week voor NOD. Zelf denk ik dat het een vroege miskraam is geweest...
Bedankt voor je reactie! Mijn ei is al een tijd geleden geweest. Ik maak namelijk gebruik van ovulatietesten. Ik voel het trouwens nooit. Lijkt me vervelend als je daar elke keer last van hebt! En betreft die buikpijn... ik weet het niet... ik wacht maar gewoon af.