Hoi dames!! Vraagje, ik heb weleens gehoord dat wanneer je blijft liggen na het klussen je de kans op bevruchting vergroot... Maar ik heb ook gelezen dat dit dan weer onzin zou zijn... (dus niet direct naar het toilet maar het sperma even 'binnenhouden' zeg maar) Wat denken jullie? Hebben jullie er ervaring mee?
Heb het idd ook gelezen en dat heb ik deze maand dus ook maar gedaan haha. Of het geholpen heeft moet ik nog even afwachten 😉 Normaal altijd meteen naar wc idd dat zullen zien 😜
Ja ik ga ook altijd meteen naar de wc omdat ik anders blaasontsteking krijg... Maar als het werkt blijf ik voortaan eventjes liggen
Ik ga ook altijd meteen naar de wc vind het zo goor hihihih Maar als het helpt wil ik me daar wel overheen zetten
Ik heb het vorig jaar toen ik de 1e keer zwanger was gedaan (was dus gelukt). en na de miskraam ook weer. En ja ben nu toch weer snel zwanger. Ik denk wel dat het iets helpt. Weet het natuurlijk niet he.
Ik bleef altijd 10-15 minuutjes liggen... Wie niet waagt, wie niet wint Maar het hoeft niet echt hoor, de 'goede' zaadjes zijn dan al snel een heel eind onderweg!
Ik ga het sowieso dan maar proberen, baat het niet, schaad het niet... Toch? Leuk al die reacties, bedankt!
Normaal ging ik meteen naar wc. Afgelopen ronde ben ik wel even blijven liggen. Maar niet super lang hoor. Denk hooguit 5 min. Klinkt op zich wel logisch om niet meteen alles te lozen 😜
Het gaat erom dat de sperma zo diep mogelijk in je vagina komt, dan hoeft het namelijk de kortste afstand af te leggen. Hiervoor kun je het beste de missionarishouding aannemen of doggystyle, dan kan de man namelijk het diepste penetreren en loopt het sperma niet meteen je vagina uit na ejaculatie. Vervolgens kun je het beste 5-15 minuten blijven liggen om de zwemmertjes ook de gelegenheid te geven om naar binnen te zwemmen. Hiervoor kun je een kussen o.i.d. onder je billen leggen, om te voorkomen dat er iets uitloopt. In principe is het niet noodzakelijk dit te doen om zwanger te kunnen worden, want het sterkste en snelste zaad is dan toch al binnen, maar je vergroot wel degelijk daardoor je kansen. Na die tijd kun je het restant nog steeds uitplassen/wegspoelen. Van die paar minuten langer krijg je echt nog geen blaasontsteking. Persoonlijk zeg ik: baat het niet, dan schaadt het niet!
Ik ben ook een kwartiertje blijven liggen Samen nog wat na knuffelen en het heeft wel geholpen We zijn ondertussen al in het laatste trimester
Ik blijf ook altijd 5 of 10 min liggen. Met een kussen onder mijn kont. Heeft de eerste ronde niet geholpen
Dacht de tweede ronde ook: wie niet waagt, wie niet wint. Had hetzelfde gelezen zowel over blijven liggen als een orgasme krijgen kort na de man. Waar het aan lag en of het er iets toe deed maakt me niet uit, maar het was wel raak die ronde haha
Ik heb het bij de jongste twee niet gedaan omdat we niet bewust bezig waren met zwanger worden, werd bij allebei meteen zwanger. Nu doe ik het wel. Waarom weet ik eigenlijk niet
De eerste 4 maanden stond ik gelijk op. De 5de maand bleef ik telkens liggen een paar minuten. EN.. Zwanger!