Hallo verloskundige, Ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Sinds deze week voel ik me lichamelijk beroerd. Kotsmisselijk, moe, pijn in mijn benen (niet mijn spieren, maar net onder mijn huid), voel me grieperig, haaruitval (geen dikke plukken, maar wel meer dan normaal). Voel me zelfs zo beroerd dat ik afgelopen 3 dagen niet gewerkt heb. Ik krijg geen hap door mijn keel, maar dwing mezelf te eten. Ben deze week 1 1/2 kilo afgevallen. Nu merk ik dat als ik gegeten heb of een tablet dextro energy heb genomen, me aanzienlijk beter voel voor ong. 1 1/2 uur. Daarna voel ik me weer zwak worden, misselijk en mijn lijf wil alleen maar dat ik ga liggen. Mijn vraag is eigenlijk of dit normaal is? Enig idee wat het is en wat ik er aan kan doen? Heeft het inderdaad iets met een te laag bloedsuiker te maken? Of hoort het er gewoon bij? Alvast bedankt voor je reactie, gr Eva
Hi eva, Je klinkt ontzettend zwanger! GEFELICITEERD. Probeer gedurende de dag vaak kleine beetjes te eten, dit zorgt ervoor dat je suikerspiegel niet te veel schommeld zo blijft er altijd een klein laagje in je maag. Helaas gaat zwangerschap vaak gepaard met misselijk heid, de griep heerst ook! Misschien heb je iets te pakken. Groetjes imke