Bandenpijn of bekkeninstabiliteit?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kim1980, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1980

kim1980 Lid

15 sep 2007
    29
    0
    0
    Ik ben nu 33 weken zwanger. Toen ik ongeveer 5 mnd zwanger was had ik vaak last van vreselijke onderrugpijn wat dan uitstraalde naar mn billen en dan benen,zodat ik savonds niet meer kon lopen.
    Na dit een paar keer te hebben gehad, heb ik mn werkzaamheden op het werk verlicht en toen ging het beter. Toen begon de opstartpijn. Als ik even had gezeten kon ik de eerste passen bijna niet lopen, het leek wel of je uit je kruis scheurde. Hoe later het werd op de dag, hoe erger de pijn.
    Nu dacht ik altijd dat is de bandenpijn,dus heb er nooit zo opgelet. Die pijn is er sindsdien elke dag,maar neem het niet zo serieus, omdat ik denk dat het bandenpijn is. Nu ben ik 2 weken gestopt met werken en heb ik sinds een paar keer snachts zo'n pijn gehad met omdraaien dat ik er wakker van werd en toch ging twijfelen of het nog wel bandenpijn was of toch bekkeninstabiliteit. Ik ben er over gaan lezen en ineens komt alles me wel bekend voor.
    Mijn vraag, wat is het nu? Is het onschuldig?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Kim,
    Ik kan niet beoordelen of de pijn die je voelt afkomstig is van je bekken en wil je daarom aanraden naar een fysio therapeut te gaan.
    DIt kan tegenwoordige zonder verwijsbrief.

Groetjes imke

Deel Deze Pagina