Mijn dochter heeft raar pluizig haar. Doe er een foto bij om duidelijk te maken wat ik bedoel. Wat kan ik hier het beste aan doen, want het lijkt altijd slordig zo.
Tuc mijn dochter had dit ook heel erg. Ik ben toen shampoo en conditioner van aussie gaan gebruiken en af en toe wat olie en sindsdien is het veel en veel minder pluizig. O ja en investeren in een goede borstel
Goede olie! Na het wassen met shampoo en conditioneer aanbrengen. Ik vind orofluido erg fijn. En haar niet kammen als het nat is.
Oke ja we hebben als borstel een tangle teezer en dochter wil ook nooit geen andere meer Niet kammen als het nat is vind ik wel lastig, spuit het juist zelfs nat s ochtends om het mooi strak te kunnen kammen..eens kijken hoe ik dat op kan lossen. Zal jullie andere tips eens googlen
Ik borstel het wel nat hoor anders is het geen doen. En hier ook een tangle teezer, al geef ik de voorkeur aan een harenborstel. De aussie was echt e oplossing hier
Herkenbaar. Hier gaat er bij mij en mijn dochter altijd heel iets olie in. Zodat het niet pluist en niet te vettig is. Haal altijd bij kruidvat wat er op dat moment in de aanbieding is.
Ik heb een olie van de kapper. 30 euro voor een flesje, maar ze doet er al een half jaar mee. Elke 3e dag doe ik één pompje zeg maar. Zal vanavond even kijken van welk merk het is.
Inderdaad een klein druppeltje serum/olie en goed verdelen op je handen en vervolgens over die haartjes strelen. Niet te veel! Anders wordt het te vet.
Hier precies hetzelfde bij beide dochters. Ik gebruik helemaal geen shampoo of conditioner, alleen water. Tenzij het echt nodig is, dan weleda of yes to carrots. Tangle Teezer als borstel, maar vraag me af of die wel echt zo fijn is als wordt beweert. Wat is dat Aussie dan voor spul? Welke olie moet je hebben voor het haar?
Vaak zijn de korte haartjes die er uit springen. Vooral bij jonge kinderen nieuw haar. Dat is natuurlijk alleen maar goed. Wat er voor zorgt dat je haar pluist zijn siliconen in producten. Probeer die te vermijden. Voor de rest niet te vaak wassen 2 x in de week meer dan zat. En olie in haar is altijd goed maar dan met natuurlijke oliën erin.
Als je normaal geen shampoo gebruikt of alleen natuurlijke kan ik je aussie absoluut afraden! Ik heb dat eens gedaan en werd gek van de jeuk. Er zit een hoop rommel in.
ik gebruik inderdaad ook arganolie bij mijn dochter. Gewoon die van de kv maar aussie heb ik ook wel gebruikt en dat is prima, de geur is alleen te zoet naar mijn smaak
Yup, olie! Hier een dochter met prachtige krullen maar altijd pluizig (vind dat er zo onverzorgd uitzien ) dus laatst shampoo en conditioner van een bio merk gehaald waar echt rozenextract inzit. Dat doet al heel veel! Als het nu opdroogt glanst het prachtig en in combinatie met zo'n olie (heb nu gliss kür geloof ik) ziet het er weer mooi uit