Hoi allemaal, Inmiddels zijn we bezig met ronde 7 voor ons 2e wondertje. Nu heb ik gisteravond, op dag 25 een test gedaan omdat we weer is geen geduld hebben. Deze gaf negatief aan. Mijn cyclus is niet heel regelmatig en schommelt tussen de 24 en 28 dagen. Op dit moment klein beetje bloed verloren met wat slijm, maar nog geen menstruatie voor mijn gevoel. Zijn we gewoon te vroeg geweest met testen, en wie herkent dit misschien.. Ga er voor het gevoel maar van uit dat ik ongesteld ga worden.. alvast bedankt dames! Liefs!
Gebruik je ovulatietesten of temperaturen? Anders weet ik je dus niet wanneer je eisprong is geweest en kan het zomaar zijn dat die deze ronde een keer veel later is. Maar aangezien je roze verlies hebt denk ik dat je ongesteldheid eraan komt.. Al zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn maar ik wil je geen valse hoop geven. Ik zou even afwachten wat het roze verlies gaat doen, wordt het meer kan je er vanuit gaan dat het je ongesteldheid is en als het minder wordt en weg gaat zou ik over een dag of 2 nog een keer testen.
En ronde 7 klinkt voor jou gevoel al alsof het een eeuwigheid duurt maar om je beetje op te vrolijken ik ben 'pas' in ronde 10 (11 maanden verder, ik had langere cyclussen) zwanger geworden op de natuurlijke manier. Dus maak je niet teveel zorgen er staat een jaar voor en dat is niet voor niets.. niet iedereen wordt binnen 3 of 6 maanden zwanger En het wil niets zeggen als je bij je eerste kindje wel snel zwanger was of niet
Lief van je bedankt! onze eerste kwam als een kadootje al bij 3 maanden dus dat was natuurlijk ook super snel! We wachten rustig af