Ik heb vaak een paar dagen voor mijn nod dat ik moeilijk naar de toilet kan. Sinds 3 dagen loos ik keuteltjes Heb nu ook weer lage rugpijn. Wie herkent dit?
Ik heb het ook Ooievaar,heb er vorige week de hele week last van gehad en had in 6 dagen 2 kleine keuteltje,en vanmorgen ook weer eentje Kan dus ook heel moeilijk naar het toilet al moet ik zeggen dat ik er vorige week heel veel last van had en nu ietsje minder
nope de keuteltjes herken ik niet ....de lage rugpijn wel ..ergggggg vervelend ..spannend meid wanneer ging jij op zijn vroegst testen ooievaar ?
Ik vind het zo vervelend. Net weer naar de toilet geweest en ja hoor daar waren ze weer, maar ik hoef er niet heel erg veel moeite voor te doen. Dat vind ik wel gek. Maar als ik eenmaal geweest ben dan worden de krampies in mijn buik sterker. Het gevoel alsof mijn ongi er elk moment aan zit te komen. Ik vrees dus het ergste..
Ik had juist erg veel last van verstopping Zolang ze er nog niet zijn meid is er nog alle hoop,ik duim voor je
Ja dat is wel zo, maar ik stel me maar zo in dat de er aan komen. Dan kan het alleen maar meevallen. Maar wat ik ook gek vind is dat ik elke dag wel 2 keer naar de toilet moet. En elke keer weer die keutels...
zelfbescherming is helemaal niet verkeerd hoor ooievaar!!, ik heb normaal altijd diaree als ik ongi moet worden en kan niet meer naar het toilet toen ik zwanger was, nu ben ik weer zwanger en heb gewoon diaree gehad dus ook dat wil niets zeggen meid!! succes
Nee dat zegt dus inderdaad niks... Ik wacht maar af. Meer kan je niet doen. En nu ga ik lekker bankhangen en morgenochtend kijken of er nog meer verhaaltjes zijn... Fijne avond meiden!!! Enne Neeltje lekker genieten meis
Bij mij komt er helemaal weinig de afgelopen dagen. Als ik moet komt er wel gewoon, maar veel minder en ik moet ook gewoon minder vaak.
Ik heb voor mijn NOD ook last van verstopping, als ik ongesteld ben geworden heb ik juist het tegenovergestelde en lijkt het wel alsof alles wat de afgelopen dagen vast heeft gezeten er uit komt.
Normaal gesproken gaat het bij mij als een trein ook rond m'n NOD alleen de laatste paar dagen gaat het voor geen meter!! Typisch! Succes Ooievaar met die laatste daagjes voor je NOD
Hoi Ooievaar. Bij m'n 1e zwangerschap had ik ook last van verstopping en ook rugpijn. Nu ook wel last van verstopping maar meer met vlagen en niet zo erg als bij de 1e. En die rugpijn die heb ik ook weer dus bij mij waren wel zwangerschapsverschijnselen. Wie weet ....... Succes met wachten en duim voor je. Silly
wat vervelend dat je dat de hele tijd heb, ik heb het met vlagen en dat vind ik al vervelend.. hoop toch dat het met innestellen te maken heeft...