mama's en aanstaande mama's HELP! Ik zit al 2 weken in de stress. 50% wel of niet zwanger en vraag nu wat jullie vinden. Begin oktober heb ik griep gehad. de koorts nam af maar bleef verhoging van normaal 36,3 naar 37,4 ongeveer. Google zei dat het de eisprong kon zijn en daarna namen de symptonen van echt griep af. maar tot nu blijf ik bijkpijn,misselijk,moe,gevoelige borsten en de hoven zijn veranderd en vreselijke pijn in mn onderrug houden. op deze symptonen zijn we gaan zoeken op internet (1 week terug)en kwamen we op zwangerschap uit. ook voor antwoorden naar de huisarts gegaan en niks gevonden uit testen en zwangerschapstest. maar ook geen antwoord op dat het geen zwangerschap kan zijn omdat ik griep heb gehad en daardoor vaak de pil faalt of nog geen HCG spiegel te hebben. Nu zeker te zijn van 4 dagen over tijd twijfelen we heel erg.3 dagen veel witte afscheiding en Vandaag een klein beetje zwart/bruinbloed.ik had dit nog NOOIT gehad en ging weer googlen en kan alsnog van alles zijn. Ik weet het niet meer. en hoop dat jullie iets kunnen zeggen hierover of mee denken.
wat vervelend die onduidelijlheid! maar als een test asngeeft dat je niet zwanger bent dan is dat denk ik ook echt zo. anders zou je nu toch allang positief moeten testen dus de hoop dat je toch zwanger bent zou ik laten gaan in dit geval.
De test zegt dat je niet zwanger bent en ook heeft de griep geen invloed op de pil (mits je langdurig diarree hebt gehad). Dan heb je het over je temperatuur. Heb je dat op de goede wijze opgenomen? Rectaal elke dag voor het opstaan en op dezelfde tijd? Zonee dan heeft dat geen toegevoegde waarde. De tempmethode luistert heel nauw. Google is your best friend but sometimes can be your worst enemie Stop met verklaring zoeken want je hebt gewoon de griep gehad met een lange nasleep en je bent dus gewoon niet zwanger.
Als de test zegt dat je niet zwanger bent en ook testjes bij de huisarts geven dat aan dan zul je het ook niet zijn. Je lichaam kan rare dingen met je uithalen. Als je zwanger wilt worden voel je je ook ineens zwanger, allerlei symptomen duiken op die je ook echt wel kan hebben maar hoeven niet te betekenen dat je daadwerkelijk zwanger bent. Helaas.
Vandaag bij de huisarts geweest. de zwangerschap test had ik eerder thuis gedaan(niet bij de huisarts) de huisarts heeft gekeken naar bloedwaardes,vitamies en pfeiffer,die nu in orde bleken te zijn.gisteren een kleine bloeding gehad en de dokter wil me vrijdag terug zien voor verdere controle. niks is nog uit te sluiten zei de huisarts. alleen dat het geen pfeiffer is en dat het niet een normale menstruatie is. vrijdag ochtend moet ik weer zelf een test doen en dan naar de huisarts voor verder onderzoek omdat het zwangerschap kan zijn maar ook iets ernstigs is niet uit te sluiten. ik heb dus 2 tot 3 weken diaree gehad dus vandaar de twijfels.het was niet de planning om zwanger te worden maar als het zo zou zijn is hij of zij welkom. De huisarts zei zelf dat het niet uitmaakt of ik thuis test of bij de dokter omdat er geen verschil in de testen zit. dus zij heeft het niet getest en doe ik het met een test bij de drogist vandaan.
Elke situatie is natuurlijk anders, maar ik testte met 1 dag overtijd knalpositief. Ook was ik niet misselijk en geen bloedverlies. Het kan ook zijn dat je Door de stress nog niet ongesteld bent geworden. Je moet er gewoon even niet mee bezig zijn, denken dat je niet zwanger bent en afwachten.
dat is zeker zo en vandaar dat ik het hier vraag. Ik heb al een zoon van 4 jaar en die zwangerschap heb ik nooit gemerkt. ik ging naar de huisarts om te vragen waarom mijn buik zo hard was en bleek al 20 weken zwanger te zijn. 6 weken later opgenomen in het ziekenhuis met problemen met placenta en met 27 weken bevallen met hoop van zegen. na 3 maanden ic en zuurstof gebrek is hij wel groot geworden. Maar ik weet niet hoe een zwangerschap voelt,dus vandaar dat ik het jullie vraag.
Dat is wel heel bijzonder! Maar kan de huisarts dan niet een bloedtest doen of je zwanger bent? Die meet heel secuur