Buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieve93, 27 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Even een vraag van een onzekere mama in spe

Van t weekend heb ik op een avond wat te laat gegeten en niet al te gezond :p frietjes enz...(stom, mrja het kwam even niet anders) Nu kreeg ik daar echt enorm veel kramp van in m'n darmen. Dit ben ik opzich wel gewend doordat ik een spastische darm heb.
    Maargoed, eerste keer zwanger..dus stiekem toch ook wat paniek rondom de kleine..want bij die krampen trekt echt alles samen in m'n buik.
    Was dus ook de eerste keer dat we ergens waren en ik heel graag naar huis wilde door die klachten.

Maar nu mijn vraag; De krampen zijn weg, ik voel hummel goed bewegen en heb een dopler thuis waarmee ik een krachtig hartslagje hoorde ( je gaat toch checken he) maar in m'n onderbuik blijft alles gevoelig, net boven mn schaambeen en dan schuin naar boven en rond m'n navel. Ik vraag me nu dus af, moet ik hiervoor de verloskundige bellen?

Groetjes

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou even wachten of het aanhoudt of afzakt, mocht het einde van de middag niet minder worden of juist erger worden kun je altijd nog eventjes bellen.

3. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Klinkt als harde buiken.
    Zou het indd vandaag nog even aankijken, blijf je er last van houden, dan even de vk bellen.
    En als je je toch nog erg druk maakt, zou ik sowieso even bellen! Al is het maar om je gerust te stellen. Verloskundigen zijn daarvoor he!

4. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ja ik vermoed echt wel dat alles oke is. De baby is momenteel de salto aan het oefenen volgens mij haha :p

Ik ga wel eventjes bellen straks in het spreekuur. Gewoon om even gerust te zijn.

Deel Deze Pagina