ik heb nu al 2 dagen veel last van kramp, dacht gister ook iets lichtroze slijm te zien. weliswaar heel weinig. ik ben wel de afgelopen dagen hele dag wat misselijk, terwijl ik dat voorheen niet had. met mijn vorige zwangerschappen heb ik nooit kramp gehad, en ik heb nu echt het gevoel dat het niet goed gaat. ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik doen moet.
Hoi Noura, Wat vervelend voor je dat deze zwangerschap anders verloopt. Ook je gevoel is vervelend! Wat je moet doen? Je moet niks. Wat je kan doen is afwachten. Mochten de klachten gepaard gaan met bloedverlies, dan zit de zwangerschap waaarschijnlijk toch niet goed. Nemen de klachten af dan is het waarschijnlijk bandenpijn. Mocht je erg ongerust zijn, of nemen inderdaad de klachten toe dan zou ik je adviseren om even met je verloskundige contact op te nemen. Dit voor advies en eventeel om verder te kijken. Heel veel sterkte, groetjes, Japke
nou ik heb vandaag nergens meer last van gehad, vanmorgen ietsepietsie lichtbruinige afscheiding, maar dat was minimaal. en volgens de vk moest ik maar even afwachten. dus dat doe ik nu ook maar. bedankt voor je advies