Hoi , Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Ik zat toen op dag 44. Op 25 maart was mijn laatste ongesteldheid. Ik heb geen flauw idee hoelang ik zwanger ben, want ik was zo onregelmatig en lang ongesteld. Ben op 10-10-2005 met de pil gestopt. Zat nu in ronde 5. Eerste ronde 41 dagen Tweede ronde 43 dagen Derde ronde 37 dagen Vierde ronde 45 dagen. Vorige week zaterdag (29-04) heb ik nog getest (zat toen dus op 37 dagen) en zaterdag de week ervoor (22 april) ook getest (zat toen op 30 dagen) en beide testen negatief. Ik hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag. Groetjes Vera 8)
Hoi Vera, Van Harte Gefeliciteerd! Als je uitgaat van een regelamtige cyclus om de 28 dagen dan zou je op 30 december uitgerekend zijn. Maar je cyclus is langer en varieert ook tussen de 37 en 45 dagen. Bij dit gegeven is er een grote kans dat je ergens begin januari bent uitgeteld. En voor een exacte datum, moet er toch echt met een echo gekeken worden. Ik zou dus bijtijds even met je verloskundige bellen, over een week of vier, de situatie uit leggen en hij/zij zorgt dat je een echo krijgt. Groetjes en succes, Japke