Inbakeren

Discussion in 'Baby en dreumes' started by saartje27, Dec 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Sinds gister baken ik mijn zoontje in. Hij doet echt niets anders als huilen huilen huilen. Is alleen maar stil te krijgen als je hem uit zijn bedje haalt.

Is dit normaal bij het inbakeren dat een kindje zo blijft huilen?

Gr. Vanessa

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ja hoor is even wennen!

Even volhouden

na 3 dagen krijgen ze meetsal een dip. En dan gaan ze weer huilen

Bij mij was het echt een superding !Heb er veel profijt van gehad!

Hou vol hoor meid! pluk je later de vruchten van! Hoe moeilijk het ook is

liefs xxx

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Hoelang moet ik hem laten huilen? Bij het CB zeggen ze 30 min, maar hij is nu gewoon aan het schreeuwen. Vind het gewoon zielig zo.

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    een babie van zojong kun je nvoelen zich vaak na mijn mening niet t elang laten huilen...ze voelen zich vaak zo alleen...Gewoon troosten hoor!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    30 minuten laten huilen vind ik persoonlijk erg lang... Joris is ook vanaf 4 weken ingebakerd geworden, hier had ik vrijwel gelijk profijt van, dus of het huilen dan nog zo erg is na het beginnen van inbakeren weet ik niet...

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik kan het ook niet hoor hem zolang laten huilen. Troosten is het enige wat ik kan doen voor hem. Zodra ik hem uit bed haal is hij rustig.
    Ik heb hem net even uit het inbaker doek gehaald en zo even terug in bed gelegd, en tot mijn verbazing ligt hij nu als een os te slapen.

Zit nu heel erg in tweestrijd of ik wel door moet gaan met inbakeren. Voor hem is het beter, dan fladdert hij niet meer zo met zijn armen. Maar als hij alleen maar blijft huilen komt hij ook niet aan zijn slaap toe.
    Over een uurtje krijgt hij weer zijn fles, daarna probeer ik hem maar weer in te bakeren, in de hoop dat hij lekker gaat slapen.

Gr. Vanessa

7. eko

eko Actief lid

Jul 22, 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    Misschien is het een tip om hem in te bakeren nadat hij in slaap is gevallen. Hij kan zich daarna niet wakker maken met zijn handjes.

Dit werkte hier bij ons wel. Mijn zoontje kon ook niet in slaap vallen als hij ingebakerd was.

Succes

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Hij kan op zich wel in slaap vallen. Maar sinds ik inbaker slaapt hij hooguit 15 minuten en dan begint hij alleen maar te huilen.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Inbakeren werkt niet voor elke baby. Kijk wat het beste bij jullie past!

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik baker mijn zoontje ook in sinds gisteren maar hier had het eigenlijk meteen effect.
    Normaal bij het slapen gaan kon hij makkelijk een kwartier huilen en vaak tussendoor wakker worden en weer huilen.
    Nu huilt ie hooguit 5 minuutjes en ligt dan in diepe dromenland tot de volgende voeding.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,347
    36,205
    113
    Ik het ook geprobeerd, maar bij mijn zoontje werkte het niet. Alleen de 1e keer. Daarna bleef hij maar krijzen! Hij slaapt nu goed in een slaapzakje.

12. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    bij Julian werkte inbakeren ook niet , hij werd woest toen hij merkte dat hij niet goed meer kon bewegen, nu slaapt hij in een bakerzak. genoeg ruimte om nog wat te bewegen maar toch een geborgen gevoel en hij slaat zichzelf ook niet meer wakker.

succes Lonneke

13. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Baker je hem strak in? Zoja....dan is misschien de bakerzak iets voor hem. Deze is niet strak maar ze kunnen zichzelf niet meer wakker maaien met de armpjes. Misschien is dit anders een idee?

14. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik gebruik de Pacco doek, met zijn armpjes zit hij strak maar met zijn beentjes niet. Maar ik denk dat het voor hem ook niets is helaas. Hij blijft maar huilen (schreeuwen). Vannacht zonder doek op bed gelegd en hij sliep binnen 10 minuten.

15. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Wij hadden eerst ook de pacco en daarna overgestapt op de bakerzak. Hier liggen zo ook met hun armen niet strak. Kijk anders even op www.bakerzak.nl hier staan ze op. Het zijn een soort dichte slaapzakjes.

16. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    hai,

Ik heb ook de bakerzak. En hij is ideaal. Hij heeft toch zijn bewegings vrijheid en toch kan hij zicht niet wakker maaien. Ik zal toch maar eens op de site kijken van bakerzak.nl

Success er mee......groetjes

17. Wen

Wen Actief lid

hoi hoi,

Wij hebben Fabio ook ingebakerd in een Pacco doek en bij ons hielp het heel goed. Hij viel niet direct in slaap en ging ook altijd huilen, maar als we hem dan in slaap wiegde dan sliep hij wel lekker lang door.
    Misschien is inderdaad de bakerzak een idee?
    Ook kan je proberen om het bedje heel strak op te maken zodat de armpjes niet boven de dekens kunnen komen?

succes!

18. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als hij zonder inbakeren na 10 minuten slaapt, dan zou ik hem lekker op die manier laten slapen!

19. Hoi Saartje

Toen onze dochter net geboren was, huilde ze ook heel veel. Ook wilde ze niet in haar eigen bedje slapen overdag. Ik heb alles geprobeerd, inclusief het inbakeren. Ik moest haar ook een half uur laten huilen..nou..ze ging compleet over de rooie..ik heb het serieus drie dagen volgehouden..ze bleef maar huilen..op het laatst lag zij boven en ik beneden te janken. Overal las ik dat het een weldaad is voor die kindjes..nou..pfff..ik ben er mee gestopt..hier was het absoluut geen succes! en dan zegge mensen..je moet even volhouden! :confused: ja hoe? Kind was elke keer helemaal over haar toeren. Maargoed, om een lang verhaal niet nog langer te maken..ik ben er dus mee gestopt en ben haar gewoon heerlijk gaan troosten! nu is ze 11 weken en ze doet het supergoed, ze slaapt zelfs overdag in haar eigen bedje. Ik heb gewoon zo'n slaapzakje mét mouwtjes gekocht. Dat werkt hier voortreffelijk, het is lekker warm en geeft ook dat beschermende gevoel.
    Misschien moet je dat eens proberen..minder rigoreus dan inbakeren en voor jezelf ook een fijner gevoel misschien. Ben benieuwd!
    Sterkte ermee in ieder geval..een huilende baby is soms écht om gek van te worden..

20. Haha, ik heb dan ook nog een paccodoek in de aanbieding. Hij is roze..3 dagen gebruikt!

Share This Page