Hoi, mijn verlof gaat volgende week in. Nu zit ik al een lijstje te maken met dingetjes die ik nog wil/moet doen. Vind ik gewoon leuk en houdt me een beetje bezig straks. Wat hebben jullie allemaal op je lijstje staan? Ik noem een paar dingen: - postzegels kopen en enveloppen schrijven - voedingsbeha's aanschaffen - nog een keer naar de kapper - lijstje met belangrijke nummers ophangen - klossen regelen Etc.
- postzegels kopen en enveloppen schrijven - voedingsbeha aanschaffen + nachthemd of big shirt - lijstje met belangrijke nummers ophangen vooro a.s. papa - klossen regelen - ziekenhuistas klaar zetten - uitrusten - schoonmaken en opruimen
Heerlijk als je dat allemaal nog kan doen... ivm mijn bekken kan ik echt niet veel meer doen.. 15 min boodschappen is toch echt max en ik zou zo graag nu de stad in gaan voor de uitverkoop....
Heerlijk als je dat allemaal nog kan doen... ivm mijn bekken kan ik echt niet veel meer doen.. 15 min boodschappen is toch echt max en ik zou zo graag nu de stad in gaan voor de uitverkoop....
Schiet me nog wat te binnen: ervoor zorgen dat er vast een voorraadje thee, koffie(melk), beschuiten en muisjes in huis is.
Wat dacht je van je vriendinnen zien 'mutsen' op de markt, overal kletsen en de tijd nemen oude hobbies oppakken je favoriete series en films nog eens kijken en VEEL op het forum te vinden zijn Geniet ervan! Een heel fijn verlof gewenst (de mijne houdt maandag op, de tijd is omgevlogen!)
ik denk dat ik lekker ga uitrusten en idd de nodige boodschapjes doen en lekker de stad in. ook ga ik denk ik lekker veel bijkletsen met vriendinnen. nu al probeer ik minstens een middag of avond vrij te maken om lekker crea bezig te zijn, dat is voor mij een momentje van rust. moet nog 9weekjes werken dus ik heb nog ff de tijd om te bedenken wat ik allemaal ga doen. liefs doris
postzegels kopen en op de al geschreven enveloppen plakken Laatste dingetjes kopen voor de babykamer heel veel forummen boeken lezen poetsen lekker niks doen!
Vooral toegeven aan wat mijn lichaam me opgeeft te doen. Dwz rusten wannee rik de behoefte er toe voel en dat soort dingen.... Vooral niets doen wat ik niet zie zitten... Daarnaast wilde ik dan de kleertjes en spulletjes wassen/klaar maken en dat soort dingetjes
Enveloppen schrijven. Ziekenhuis tas 1000x controleren en telkens weer op nieuw inpakken (telefoonlijst controleren e.d.) Mutsen met baby kleertjes Dromerig voor me uit kijken. Uitrusten wanneer dat kan. Forum overladen met mails. Poetsen. Ons zoontje vermaken. Wie weet wel het hele interieur omgooien door broedsigheid. oid. en als het kan er af en toe ff lekker op uit, niet te ver weg, maar toch even niet thuis.
mmm wat dacht je van slapen, slapen, slapen..... snurk ohhh heerlijk... ik zit nu in de 3de week van mijn ziektewet. Moet rust houden ivm hoge bloeddruk.
nou dat slapen klinkt prima ! ik wil ook echt de dag laten komen zoals hij is en mannetje is ook 2 dagen in de week thuis ! is wel zo gezellig .. eigenlijk is er op ma di wo do en za zo altijd iemand vrij hier ha ha ! verder mijn nesteldrang toegeven ! en wat laatste dingen regelen en nog kopen ... maar ik wil vooral eens bijkomen en rustiger aan doen en niet meer full-time werken ! ik ben echt al aan het aftellen ...
- bedklossen - babykleding wassen - babykamer soppen - ziekenhuistas inpakken - voedings bh's kopen - leuke muziek op mp3 speler zetten - oude foto's inscannen en dat op cdrom zetten zodat ik bij brand ook nog oude foto's heb van voor de digitale camera - alle afleveringen van Friends zien