Een druk mensje in mijn buik.

Discussion in 'Zwangerschap' started by nance158, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hey allemaal.
    Ik mocht gister weer naar de verloskundige en we hebben het hartje weer gehoord.
    Toch elke keer weer spannend.

De verloskundige had er moeite mee om het kindje bij te houden zo druk gaat het tekeer. Dan had ze het hartje en dan draaide de kleine zich weer en dan moest ze naar de hele andere kant van mijn buik toe en dan had ze het weer en vervolgens zwom de kleine naar boven en was ze het hartje weer kwijt.

Druk mensje zei ze. Dacht metteen van joh het lijkt dan qwa drukte precies op mij zit ook nooit stil.

Helemaal super is dit weer, tuurlijk weet ik wel dat het goed zit en dat ik met regelmaat voel bewegen. Maar het blijft spannend.

Liefs nance158

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Hier ook een druk frummeltje :D
    Vind ik opzich niet erg, alleen best vervelend als ie net tegen me ribben aan schopt.

Mijn vk heeft iedere keer moeite om bij het hartje te komen, maar nu niet meer, omdat hij nu gewoon op een plek blijft liggen gelukkig, al gaat ie wel schoppen als zij met dat ding op me buik drukt, hihi.

3. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
  4. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Zeker leuk, maar leuker zou zijn als ik hem/haar al vast kon houden ;)

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
  6. Bri

Bri Niet meer actief

Hier ook een gezellige druktemaker.... was bij de 3D/4D echo wel een beetje jammer: er konden geen scherpe foto's of film van gemaakt worden, daarvoor bewoog de kleine te veel. Maar ik was toch blij met de beelden die er waren hoor! Lekker eigen karaktertje.

7. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    @Nathalie1973:

Hihi leuk joh, ik kan er ook zo uren naar kijken hoe m'n buik heen en weer gaat :D

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha, ik ook. Echt, het gaat hier ook uren achtereen zo... M'n buik lijkt wel een golfslagbad af en toe... Bij alle echo's en alle keren hartje luisteren was ze echt superdruk ook. Echt lief, ben benieuwd of het ook echt een druk kindje gaat worden!

@ Nathalie1973, wat leuk dat die van jullie ermee doorgaat als de camera draait, grappig om te zien! :D

9. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Maricha was ook waanzinnig druk in me buik! Als ik na het avond eten ff half uurtje op de bank ging zitten nam me buik echt de meest vreemde vormen aan hihihihihi
    Maar hier is alles goed gegaan, hoe druk ze in me buik was.. zo rustig is ze nu

liefs,

10. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hihi hier ook superdruk, maar meer van het schoppen als mensen aan mn buik zitten.
    de VK heeft al menig trap gehad hahaha

11. hope26

hope26 Lid

Aug 23, 2007
    39
    0
    0
    Ik voel de baby heel af en toe bewegen. Als de baby een keer schopt en het aan mijn man wil laten voelen houd het op. s nachts voel ik hem ook niet. Alleen soms als ik wakker wordt en s avonds op de bank en voor ik ga slapen.
    Verder is hij vrij rustig als ik het vergelijk met anderen op dit forum.

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Ik kan niet wachten tot ik mijn kindje voel bewegen :) Maar zal toch nog een tijdje moeten wachten ;)

13. Anique

Anique Niet meer actief

Hmmm. ik vind ons baby'tje juist heel erg rustig, het schopt niet veel, ik voel hem wel een aantal keren op een dag draaien, soms wat wilder dan de andere keer, maar verder is ie ontzettend rustig.
    Op de echo was dit de laatste keer wel jammer want toen lag ie ook te slapen.. we hebben vanavond weer een echo, hopelijk zien we hem dan een beetje bewegen [-o<

14. Hier nog een druktemakertje!
    En dan vooral op de ongunsitge tijden...als ik zelf wil gaan slapen haha
    Maar wel heel mooi om naar te kijken vind ik....
    Zit ook vaak zat met mn shirt omhoog zomaar in de bank te staren!

Share This Page