vliegvakantie

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by patricia34, Feb 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Dilemma.....
    We komen net terug van de 20 weken echo en alles is goed en groeit voorspoedig! Ook mijn bloeddruk is mooi, dus we hebben geen enkele reden tot klagen.
    Nu hebben we in principe een luxe-probleem....
    We hebben een tijd terug alles al geregeld voor onze bruiloft die gaat plaatsvinden op 30 april ....op Kreta 8)
    We vertrekken over precies 8 weken, ik ben dan dus 28 weken zwanger en we blijven 1 weekje daar.
    We hebben de vraag net voorgelegd aan de gynaecoloog of er bezwaar is tegen een vliegreis als je al zo ver gevorderd bent in de zwangerschap.
    Er waren geen medische vezwaren, maar hij zei er wel nadrukkelijk bij dat hij zoiets nooooit zou riskeren...stel dat de weeen beginnen dan zit je daar....je kent de taal niet enz enz.

Nou, de schrik zit er bij mij nou wel heel goed in! :(
    We reden beiden teleurgesteld naar huis en ik weet nu echt niet meer wat te doen...toch gaan vliegen of de hele boel afblazen?

Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Patricia,

GAAN! Je bent dan pas 28 weken,Je moet er niet van uit gaan dat er complicatie gaan optreden. Dan kunnen alle zwangere vrouwen het beste stoppen met werken na de positieve test en vooral niet van de bank afkomen. Ik begrijp dat de gynaecoloog je wil beschermen maar....
    het is uiteindelijk jou keus! jou lichaam, jou kindje en jou bruiloft!
    GEniet!

Imke

3. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Dank je wel voor je antwoord Immie, je hebt me enorm gerustgesteld!

We hebben de beslissing genomen en we gáán er inderdaad voor, onze bruiloft gaat plaatsvinden op Kreta!

Share This Page