Lichte misselijkheid, nog voor NOD

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vogeltje1980, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje1980

3 mrt 2008
    14
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben nieuw hier, net ook al een berichtje geplaatst bij voorstellen. Ik heb last van gevoelige borsten sinds vorige week donderdag. Bij het lopen voel ik ze heel goed, pijnlijk. Bij de zijkant zijn ze ook heel gevoelig. En ik ben ook misselijk sinds vrijdag, maar dan vooral overdag. Na het eten veel boertjes, misselijk en dat houdt aan, ook als ik weer honger krijg. Maar het is maar een hele lichte misselijkheid. Herkent iemand dat?
    Oja, en zaterdag heb ik zo'n Matcare Ultra test gedaan, maar helemaal negatief. Toch houden de symptomen aan. Gisteren misselijk gevoel en ook boertjes. Voor ons is het ronde 2, dus zou ook wel erg snel zijn, maar hoop het toch.

2. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi vogeltje,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb dat ook weleens gehad voor mn NOD. Misselijk (echtberoerd) en duizelig en pijnlijke borsten. (ik weet niet of je aan de pil bent geweest) ik had het nl vooral nadat ik gestopt was met de pil. Het wil verder natuurlijk niets zeggen, misschien ben je ook maar zo zwanger. Ik hoop het voor je! Succes!

3. vogeltje1980

3 mrt 2008
    14
    0
    0
    Utrecht
    Helaas...vandaag ongesteld geworden...dus ik had last van heel graag zwanger willen zijn :) . Wij gaan vrolijk verder :)

Deel Deze Pagina