hallo allemaal! ik ben 2 maart gestopt met de pil en daarna voor de laatste keer pil ongi geworden. nu is dat sinds maandag over maar heb ik sinds gister hele rare buikpijn, het voelt een beetje als ongesteld worden en honger hebben ( rommelige buik ) ik vraag me af of dit door het ontpillen komt? maar kan je die symptonen al zo snel hebben? of kan het aan iets anders liggen? alvast bedankt voor jullie hulp! groetjes suzanne
Kan inderdaad door het ontpillen komen. Heel veel vrouwen denken dat ontpillen niet echt bestaat, tot ze zelf stoppen met de pil. En sommigen hebben er ook geen last van. Maar hou er rekening mee dat je lichaam door het stoppen met de pil rare dingen kan doen (bijv. onregelmatige cyclussen, soms een soort van 'zwangerschapsverschijnselen' zonder dat je zwanger bent enz.). Dat kan een half jaar tot zelfs een jaar duren. Maar bij de meesten is het binnen een half jaar wel weer over.
hoi meis, ik denk dat het van het ontpillen is, je lichaam moet er aan wennen om zonder de pil te doen zeg maar.
ik denk ook dat het te maken heeft met het ontpillen... Ik had de eerste drie maanden vreselijk veel last van een rommelige buik, en een soort hongergevoel... Ook vaak een heel erg opgeblazen buik. Maar dat is waarschijnlijk toch het ontpillen! Succes ermee!
Ik denk ook dat het ontpillen is. Hoewel sommige vrouwen dat onzin vinden heb ik echt wel degelijk moeten ontpillen! Ik voelde me zo ontzettend naar dat ik bijna in staat was om weer aan de pil te gaan . Mijn buik deed raar, had allerlei rare klachten en het idee dat mijn lijf en mijn verstand niet echt samenwerkten op dat moment. Gelukkig was ik na 4 maanden verlost van alle ontpillingsverschijnselen en voel ik me nu beter dan ooit! Geen pil meer voor mij !
super bedankt allemaal, ik heb hier echt wat aan! ben echt blij dat ik deze pagina gevonden heb waar ik al mijn vragen kwijt kan! groetjes suzanne
dat zou misschien ook kunnen maar dan betekent dat dat ik de eerste maand zonder pil wel een hele korte cyclus heb, ik ben uitgegaan van 30 dagen.
Beste Soeza, Het kan inderdaad een korte cycles worden. De eerste maand zonder pil, duurde het bij mij ook maar 25 dagen. De tweede daarentegen 35 dagen.... De derde moet nog komen (of eigenlijk liever niet komen) Ik heb daarom ook geen idee welke cycles ik moet aanhouden. Bij 25 dagen zou morgen mijn NOD zijn, maar volgens mij moet ik de langste aanhouden. Bleh,dan duurt het dus NOG een week voor ik kan testen.... Succes met zwanger worden!
hoi ram2 pff komt toch nog heel wat bij kijken! ik hoop maar dat het een korte cyclus is want ik voel me niet echt goed. ik hoop voor je dat je volgende week positief test! spannend! liefs suzanne