buikpijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Flo1975, Apr 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flo1975

Flo1975 Lid

Oct 1, 2007
    73
    0
    0
    Hallo!

Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en gisterenavond had ik ineens last van buikpijn, soort kramp onderin mijn buik. Zowel links als rechts, geen bloedverlies maar een soort zeurend gevoel dat even bleef aanhouden. Ik ben gaan liggen op mijn rug en toen leek het wat weg te trekken, wat zou dat kunnen zijn?

De verloskundige die ik heb gesproken dacht dat het een blaasonsteking kon zijn, maar daar heb ik net een kuur voor gehad en dat voelde heel anders. Zij vond het nog te vroeg voor bandenpijn.

Ik kan zelf alleen maar afwachten maar ik ben toch niet helemaal gerustgesteld. Het liefst zou ik het hartje weer even horen! :(

Bedankt voor de reactie

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Flo,

Ik kan je het hartje niet laten horen dus als je dat graag wilt moet je gewoon je verloskudnige bellen en vragen of het mogelijk is even tussen door te komen om alleen het hartje even te luisteren vaak is dit geen probleem. Ik denk dat het absoluut wel je banden kunnen zijn! Het kindje begint steeds wat zwaarder te worden en je baarmoeder steeeds iets groter en daardoor moeten je banden steeds harder werken.

Imke

Share This Page