Goedemiddag, Ik ben vandaag officieel 3 weken en 1 dag overtijd. Ik heb met 5, 5,5 en 6 weken een test gedaan en deze zijn steeds negatief. Ik heb ook geen zwangerschapsgevoel (ik heb een zoon van 2 jaar). Op 12-2 heb ik een curettage gehad en met 5 weken daarna ben ik bij de gyneacoloog geweest voor een check en daar bleek alles schoon te zijn. 1 week later (27-3) werd ik 2 dagen ongesteld. 3 dagen later ook 1 dag en weer 1 week later weer 1 dag. Ruim 3 weken na 27-3 kreeg ik allerlei krampen in mijn buik en toen dacht ik dat ik ongesteld moest worden, maar niets van dat alles. Alle klachten waren na een paar dagen weer verdwenen. Tot nu heb ik af en toe krampen in de buik (soms links - schuin naar boven vanaf het heupbot, soms rechts en soms onderin). Volgens mij geen ongesteldheidspijn : Hebben jullie ervaring in wat ik kan verwachten? Ik had namelijk gedacht en gehoopt dat ik na die ongesteldheid weer in een cyclus zou zitten, maar deze periode duurt nog langer dan de vorige - wat kan ik de volgende keer verwachten? We hebben wel in deze periode gemeenschap gehad. Is er wel een eisprong geweest? Je ziet het ik weet absoluut niet waar ik aan toe ben en ik hoop dat jullie ervaring/tips hebben over: - wat ik kan verwachten qua cyclus en zwangerschap. - is er een eisprong geweest - wanneer weer testen - tips om een normale cyclus te krijgen (wil graag zsm weer zwanger worden) - als ik ongesteld wordt hoe lang duurt dan de volgende cyclus - waar komen de buikklachten vandaan Ik hoop dat je mij snel kunt helpen. Alvast bedankt voor het antwoord.
Hoi bibe, Na een curettage/miskraam is je lichaam even van slag daardoor komt het vaak voor dat je cycles een tijdje onregelmatig kan zijn dit mag een half jaar tot een jaar duren. Je lichaam is bezig weer een cycles op te bouwen en dit heeft even tijd nodig. Je kan ook altijd bij je huisarts langs voor advies. Sterkte Imke