Ik ben nogal schrijf-achtig aangelegd... Dus het leek me wel leuk om een gedichtje te schrijven voor ons kleintje op komst. Misschien dat nog meer mensen hier behoefte aan hebben, ik zou zeggen; the more the marrier lief klein kindje je bent nog zo klein weet je al hoe welkom je straks bij ons zult zijn? lief klein wondertje ons grote geluk vanaf het eerste moment bracht jij me van mijn stuk lief klein kindje welkom in ons leven wij zullen je voor altijd onze liefde blijven geven lief klein kindje ik kan niet wachten tot ik jou in mijn armen kan houden kan zeggen hoe veel ik van je hou lief klein baby'tje ik word je mama straks ik zal je troosten als je huilt stel je op je gemak lief klein baby'tje ik zal proberen een goede mama te zijn je te helpen, begeleiden en verzorgen bij al je geluk, verdriet of pijn lief klein muppeke blijf maar lekker bij papa en mij vanaf dag 1 van de zwangerschap zijn wij met jou zo ontzettend blij lief klein kindje weet je eigenlijk wel dat vanaf dat jij er bent jij het enige bent dat telt? dus, lief klein kindje hou nog even vol we zullen je goed verzorgen voor altijd liefdevol... liefs mamatoB