Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw kijk zo af en toe mee op het forum en de site zelf. heb nu besloten om mij ook eens aan te melden.. ik zou even snel iets vertellen over mijn cyc. ik heb een cyc. van 30 en altijd precies kan de klok er op zetten bij wijze van.. altijd die dag ervoor vreselijke menstruatie pijn echt giga dat ik er zelfs speciale pilletjes voor gekocht heb om de pijn te verzachten. ik had afgelopen dinsdag ong. moeten worden en dus afgelopen maandag pms. niks gehad geen menst. krampen geen bloed helemaal niks, ik had al een sterk voor gevoel een week lang maar dat zegt niks. ik had zelf het idee dat maandag en dinsdag mijn tepels verkleurd waren en er zijn duidelijk nieuwe aders ontstaan op mijn borsten blauw en licht paars ook een stuk of 3 a 4 pukkeltjes rond mijn tepels. maar nu heb ik sinds vandaag sávonds krampjes in mijn buik een erg lichte vorm van menst. pijn en ook echt meer mijn buik plus erge diaree ( net 1 x gehad). ik denk zwanger te zijn omdat ik overtijd ben en last heb van mijn buik is buik pijn ook een symthoom of niet?? alvast bedankt, en ik ga snel een test doen morgen of over morgen want het is misschien nog wel wat te vroeg 1 dag overtijd. Groetjes van mij -x-
toch maar gewoon testen denk ik. Ik had ook ongi pijn maar werd het niet na 2 dagen overtijd getest en ja hoor dik positief. Ik had ook last van buikpijnen gister ineens zo erg dat ik de verloskundige heb gebeld en zij me doorgestuurd heeft voor een echo. Wat bleek erg rommelende darmen het de baarmoeder die bezig is met van alles. zolang er geen rood bloed is er nog niets aan de hand hoorde ik. succes astrid
ik zou er ook een testje tegen aangooien want je bent al overtijd Want het klinkt allemaal wel erg hoopvol! Succes! En laat je het weten als je getest heb ?
Bedankt voor jullie reactie's het is ook zo spannend.. en ben bang voor wat de uitkomst is nega.... ik hoop het niet.. ik heb afgelopen jan. 09 -09.. een MK gehad ik was toen dik 9 weken als ik het niet witst zou ik denken dat ik toen niet zwanger was voelde niks... maar nu zo af en toe wel wat meer sávonds dan ovedag maar ik ben niet misselijk en mijn borsten doen echt geen pijn afzo wel anders maar geen pijn. ik denk dat ik morgen ochtend ga testen. Groetjes mij -x-