Buikrampen, veel naar wc..begin?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sheila82, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoe is het hier? Al wat wijzer geworden? :D
    Hier is het rustig (gelukkig maar, want het is nog wel een beetje vroeg!)
    Ik ben zo nieuwschierig wanneer het gaat beginnen voor mij, ik ben er nu wel klaar voor ;)

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Pff ik word er niet goed van! ik moet elke dag "een grote behoefte" doen op de wc! :(

3. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    hahahaha die grote behoefte doe ik elke dag 2 keer, ook wel vreemd want slik eeehhmmmm hoe heten die tabletten ook alweer als je te laag ijzer lol ik zeg het al ijzertabletten:)

Verder ben ik nogal actief plotseling, gister best veel kunnen doen, en vandaag ben ik ook behoorlijk wakker.

Ben benieuwd wat en hoe verder zowel met mezelf als met de rest:)

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    hahaha, dan heb ik nogmeer medelijden met jou ;)
    Ik ben ook erg actief de laatste tijd, maar dat ben ik altijd wel geweest. Volgende week lekker met verlof! :D

Succes verder!

5. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Moet jij niet nog even geduld hebben? Ik zie dat je bijna 31 wken bent.

Hier is alles weer rustig, helaas...
    Vanavond naar de verloskundige, kijken wat die ervan zegt.

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    geduld moet ik inderdaad nog hebben, maar ik word met de dag nieuwschieriger :rolleyes:

Veel succes bij de vk!

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Evaatje succes bij de vk.

Hier ook alles nog rustig. vandaag weer best veel harde buiken, maarja, harde buiken ben ik wel gewend..
    Ook nog wel ongi achtoge krampen maarja, ok dat hoort erbij...
    dus weer nergens last van verder....blijft spannend dus..kan ook nog goed tot de 42 weken duren, wat ik natuurlijk niet hoop

Liefs
    Sylvia

8. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    Nou hier alles nog steeds goed.
    Stom lijf ook hahahaha
    Zonnetje schijnt heerlijk , dus ben ff de stad ingedoken.
    Mag eigenlijk geen auto meer rijden(omdat ik aan de weeenremmers heb gezeten) maar goed ik heb iets van kindje mag nu komen, zit morgen toch in de 37e week:-D dus mag ik ook weer autorijden:-D
    Dus ik heb zo 2 uur in de stad rond gelopen.
    En nog heb ik energie over, best vreemd al weken ben ik moe en heb snel pijn met lopen en in mn buik.

Na ja maak er dus lekker gebruik van dat het nu ff lekker gaat:)

En Alieke geduld jij he hahahaha

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    *geduld* ;)

pfff wat een dag! (ik werk bij een kinderdagverblijf) ik ben helemaal gesloopt! Me buik zat erg in de weg en had er ook veel last van.
    Ik heb ook erge last van me knie(vooral einde van de dag) en daardoor huppel+waggel ik een beetje, géén gezicht! haha :(
    Volgende week lekker met verlof.

Hoe is het hier verder? Al nieuwtjes?

10. Sheila82

Ik had gisteravond weer erg veel pijnlijke harde buiken en erge krampen, dan moest ik echt even gaan staan omdat ze nogal pijnlijk waren....was hetzelfde gevoel als wat ik eergisteren ofzo had, ook s avonds...na douchen nog even last van gehad en toen was het weer weg....
    Hoop dat deze krampen dan in ieder geval we wat doen daaronder....hoop niet tot de 42 weken zo iedere avond rond te lopen...
    Verder ga ik ook nog steeds vaak naar de wc, iedere dag minstens 2 keer..eigenlijk bijna wel binnen een uur nadat ik iets gegeten heb..

Maar nu weer rustig hier..vanavond zal het wel weer beginnen...hoop dat het een keer echt doorzet.

Liefs

Sylvia

11. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    Hhmmmm heb hier lekker een paar goede dagen gehad, gister nog ff lekker met manlief en mn dochter de stad in geweest.
    Lopend als een slak hahaha
    we hebben nog ergens lekker tapas gegeten.

En nu sinds vanmorgen kan ik niet zo goed meer lopen:( veeeel krampen onderin mn vagina en mn benen.
    Na ja tis toch vreemd mistig weer dus ga lekker wat internette en een boek lezen en maar af wachten:)

Ze zeggen denk ik niet voor niks de laatste loodjes wegen het zwaarst:)

fijn weekend iedereen:-D

Alieke ga jij al lekker met verlof, lekker op tijd zeg:-D
    Enne je buik gaat nog veeeeeeeeeeel meer in de weg zitten over een paar weekjes :)

12. esther79

esther79 Actief lid

4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Wat heerlijk herkenbaar allemaal! Ook hier al een week of 2 flink aan de voorween/harde buiken! Normaal heb ik maar 1x in de paar dagen ontlasting, nu elke dag 1 of 2 keer..zag dit dus ook al als een teken dat m'n lichaam ruimte aan het maken is..Ook lopen wordt bij mij steeds moeilijker..pijn in buik/rug/benen...elke avond flinke "menstruatiepijn" en harde buiken..maar doorzetten, ho maar! Ook m'n beeb is de laatste 3 dagen/nachten opeens extreem actief..ook hier zag ik een "teken" in, omdat ik wel eens heb gehoord dat de kleine exra actief wordt vlak voor de bevalling..Ik wacht dus "geduldig" met jullie mee...Sterkte meiden!

13. mamaliciouss

6 jul 2007
    49
    0
    0
    Werkeloos
    Emmeloord
    Bij mij heeft 't tot nu toe nog steeds niet doorgezet. Ik heb ook nog wel even de tijd, maar man wat ben ik 't zat zeg! Ik heb heel erg last van mijn bekkenbodemspieren al vanaf 24 weken ofzo.. En ook heel erg last van mijn rug, mijn lichaam is echt helemaal uitgeput.. Ik heb zoiets van; Des te sneller me kindje er is, des te sneller mijn lichaam weer kan herstellen! Toch wel jammer dat je de bevalling niet kan plannen haha, dat zou wel makkelijk zijn. Ik heb vandaag wel weer veel last van harde buiken, maar ik zal maar niet teveel hopen want anders word ik alleen maar teleurgesteld. Hopenlijk heb ik niet zo'n eigenwijs die nog 2 weken blijft zitten na de uitgerekende datum! pff..

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    @ mamaliciouss; Wat leuk, ook een jonge moeder :D Ik ben zelf ook 18jaar. Ik hoop dat de kleine van jou zich snel laat zien, daar is het wel tijd voor vind je niet?!
    Ik vrees ook dat onze kleine meid het veelste gezellig vind bij mama en ook langer blijft zitten, maar mijn gevoel zegt dat het juist eerder komt (maarja dat is maar een gevoel)

15. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hier ook eentje die sinds dinsdagmiddag flinke krampjes heeft. Ik dacht echt dat het begonnen was... Maar 's avonds was het alweer weg.
    Sinds gisteravond ben ik aan de schijterij (sorry) Zou dit het reinigen van je lichaam zijn? Het is zoooooooooooooo spannend! Want nou voel ik weer niks.

Gr. Kari

16. Ellis

Ellis Lid

16 feb 2007
    63
    0
    0
    Lanaken, Belgie
    Spannend he...Hier ook een stuk vaker naar de wc en in de avond beginnen de krampen. Moet zeggen dat er steeds meer heftigere krampen en harde buiken tussen zitten, word er nu ook wakker van 's nachts. Beep is ook opeens druk zo midden in de nacht en dit is nooit het geval geweest. Wel 's avonds, maar nooit 's nachts...Toch is het 's ochtends elke keer weer weg...zucht...
    Voortekenen? Geen idee! Maar ik hoop het eigenlijk wel een beetje!
    Succes!

xEllis

17. Sheila82

Het blijft spannend hier!
    Ik ben vandaag ook al zo'n 5 keer naar de wc geweest voor grote boodschap! Net weer en nu is het echt diarree...heb juist niet eens zo veel gegeten....
    Gisteren weer erg veel harde buiken, krampen en oefenweeen gehad....wil zo graag dat het nu eens echt gaat beginnen!

18. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    Vannacht weer veel last gehad, elke keer werd ik waker van keiharde buiken en flinke krampen en ik maar duimen jaaaaaaaaaaaaaa zet dooooooooooor.
    Maar neeeeee elke keer stopte het weer.
    Baby is erg actief in de avond en de nacht.

Nu voel ik natuurlijk weer niks.

Denk dat ik me er beter bij kan neer leggen dat het snel zal gebeuren.

strakkies komt mn moeder mn dochter naar huis brengen:) gaan we lekker dvd kijken:-D
    Ze heeft 2 nachtjes gelogeerd bij oma, dat was wel ff lekker, maar nu moet ze weer lekker thuis komen bij mij:-D

19. esther79

esther79 Actief lid

4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Schiet allemaal niet op he dames! Hier precies hetzelfde..Vooral savonds veel naar de wc, achter elkaar harde buiken en voorweeen...Maar waar blijft m'n beeb nou?

20. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    als ik kijk naar hoeveel weken jullie zwanger zijn word ik jaloers..

Ben nu echt over tijd en het helemaal spuugzat. Weten jullie wanneer je evt ingeleid wordt?

Deel Deze Pagina