Hebben jullie dat ook dames, dat die kleine 's avonds zo beweeglijk is dat het soms gewoon pijn doet! Gisteravond had ik echt het idee; "dit kan niet goed zijn, ze wil er uit!" Zo erg was het! Het leken wel dubbele salto's. Hebben jullie dit ook, ook zo extreem soms? Nu weer rustig. Kari
Haha, ja hier ook vooral 's avonds heel druk..Dan lijkt ze echt een afscheidsfeestje te houden binnenin..dat hoop ik dan in ieder geval Overdag voel ik haar af en toe, maar vanaf etenstijd 's avonds is het echt 1 groot feest! Dan lijkt ze met haar koppie ook echt naar beneden te drukken, alsof ze de uitgang aan het vrij maken is..wat duurt wachten lang he!
hahahah wel grappig al die zelfde dingen, en ik maar denken ben vast de enige In de avond begint de beeb hier ook heeeeerlijk te duikelen alsof die in het pretpark aanwezig is. En dan voel je dat koppie van onderen hard drukken en denk ik van jaaaaaaaaaaaa goed zo flink duwen laat de boel maar knappen hahahaha na ja lach nu wel maar op dat moment kan het flink zeer doen en dan gebeurd er weer niks. Verlies tussendoor veel slijm, maar nog geen echte prop gezien, dus ook dat is maar weer de vraag of ik die in delen aan het verliezen ben of wat Wens evaatje veeeeeel succes, zie dat jij al verder dan de meeste bent, kan me voor stellen dat je het dan nog meer zat bent dan wij het al zijn.
Vannacht werd ik wakker om te plassen en verloor daarbij een klont bloed. Ik hoop dat dit mn slijmprop geweest is. Maar goed dan is het nu nog afwachten, hoe lang het verder duurt. Rommelt wel continu sindsdien in mn maag en vagina. Wel spannend:-D
vind het wel een beetje eng hoor ben nu namenlijk 33 weken zwanger en heb ook veel last van die krampen. nu zie ik dat 2 van jullie binnen een week is bevallen sinds die krampen :S hoop dat mn meisje nog ff blijft zitten xx
En Mae? Is er al iets gebeurd? Babyloveyaa, als je twijfelt even contact opnemen met de verloskundige! Hier nog steeds wachten wachten wachten....
Goeieeee middag Ik heb gewoon een eigenwijze baby die het kennelijk leuk vind om de spanning erin te houden hahahaha gister is het onwijs rommelig en pijnlijk geweest in mn buik. vannacht alles weer stil en nu nog steeds rustig. Helaaaaaas, zou zo graag nu eindelijk eens dat kleine hummeltje willen zien aanraken kussen knuffelen voelen zien :-D Straks naar de verloskundige, wou haar vragen van strip me ff hahahaha vrees alleen dat ze dat niet gaat doen, aangezien ik niet over de datum heen loop. Maar goed kan het proberen he
Spannend! Heel veel succes bij de verloskundige mae! Hou ons op de hoogte. Ik zit nu in de 32e week, voor mij duurt het nog wel ff (als het goed is) voordat het zover is. Aangezien ik soms wel denk dat de kleine eerder zal komen dan verwacht. Ik heb nu heerlijk verlof Vandaag de hele dag een zeurderig gevoel in me buik, het lijkt wel of ik ongesteld moet worden. Ik heb ook echt totaal geen zin om iets te ondernemen, ik zit nogsteeds lekker in me badjas!
ooooooh Alieke lekker hoor nu al verlof Ik had eigenlijk pas met 36 weken verlof aangevraagd, maar aangezien ik in het ziekenhuis terecht kwam met 33 weken moestik toen eerst de ziekte wet in. Net bij mn verloskundige geweest, en tja ggrrr moet toch echt af wachten. Mn bloeddruk was goed:-D de onderdruk liep ietsje naar omhoog was een goed teken. meen als de onderdruk wat omhoog gaat dat dan de bevalling in zich komt, maar goed die komt zo wie zo al in zicht nu ik zo op het einde loop he, tis alleen wanneer hahahaha hoe is het trouwens met de rest hier? Nog lekker aan het rommelen in de buiken?
Rommelt nog gigantisch hier..elke avond aan de voorweeen, dan hopen dat het dor gaat zetten, maar helaas..Vrijdag moet ik weer naar de vk, dan ben ik precies 40 weken, dus ik wilde ook al gaan vragen om te strippen haha! We wachten "heel gedukdig" af...
Yep, hier rommelt het ook gewoon door. Ook vooral in de namiddag/avond. En dat heftige, pijnlijke bewegen herken ik ook! Meestal zo na het eten ergens begint het, echt dat je denkt dat ze zo door de buik naar buiten komt! Maar goed, 's ochtends is alles weer verdwenen . Probeer me erbij neer te leggen, maar moeilijk hoor! Voel me nu ook echt een lelijke opgeblazen eeeuhhhh...weet ik veelwat, ik zie dr niet uit! M'n buik zit opeens onder de striemen en m'n haar is zo snel vettig en heb ook veel haaruitval en dan ook weer last van pukkels en eczeem. Ik heb nog maar 1 broek die past....zucht...ik ben het zoooo zat wat dat betreft! Klaagklaag, sorry. Het is de laatste tijd gewoon heel dubbel, van 1 kant vind ik het zo bijzonder, zwanger zijn en kan ik ook wel genieten en zal ik het missen, maar van de andere kant....mag ze echt komen! En ik ben zo nieuwschierig! Mae, dat was zeker even spannend. Balen dat het niet doorgezet heeft Voor iedereen, succes met het gerommel en ik hoop dat er snel een paar baby's geboren worden! xxxEllis
Zooo herkenbaar Ellis...zwanger zijn is het meest mooie en bijzonderste wat er is..Maar dat het niet doorzet is heeeel frustrerend en vermoeiend! Nog even meiden, dan hebben we onze wondertjes in onze armen! Sterkte allemaal!
Hallo dames, Hier ook eentje met de laatste loodjes... Alleen de toiletbezoeken voor de grote boodschappen nemen aanzienlijk af... Voorlopig gebeurt er dan niks denk ik. Ik ben vanmiddag wel naar iemand geweest die voetzonereflex therapie heeft gedaan bij mij. De punten op mijn voeten heeft ze extra gestimuleerd die in verbinding staan met mijn baarmoeder. Ik weet niet of het effect heeft, maar we wachten af.... Het was in ieder geval heel ontspannend. Echt een aanrader dames, zeker als je vocht vasthoudt. Overdag heb ik trouwens wel last van veel harde buiken. 's Avonds is Repeltsteeltje ook mega-druk, zelfs zo druk dat het pijn doet! Maar is het niet zo dat als je eenmaal weeen hebt, dat je de kleine dan bijna niet voelt? Liefs Kari
Oooh, heerlijk, voetreflex! Goed idee van je om dat nu te proberen! Heb het jaren geleden ook en tijd gehad en was echt altijd heerlijk! Hier ook een hele drukke beeb in de buik momenteel. Weet eigenlijk heel even niet meer zo goed hoe ik moet zitten, staan of liggen, het doet echt zeer! Ook heb ik al de hele avond harde buiken en krampen weer, maar ik durf eigenlijk niet meer zo goed te hopen dat het doorzet. Mijn vk vertelde laatst ook dat het mogelijk is dat de beeb tijdens de weeen rustiger is. Maar of dat altijd zo is weet ik niet. Welterusten voor iedereen, hoop dat jullie een beetje kunnen slapen met dat gerommel (of dat het doorzet natuurlijk hihi). xEllis
en en en en iedereen de beeb nog in zich? vannacht hier weer spannend grrrr moest ff plassen en ik ga weer liggen en een pijnnnnnnnnnnnnnnnnn dacht dat ik door 2 werd gescheurd, moest echt tegen me zelf zegen ademen ademen ademen blijveeeeeee ademen. Toen dacht ik dat ik heeeeeel erg moest overgeven, maar ik had pijn en durfde me niet te bewegen maar ik zag het bed al vol kots liggen en over mn vriend heen vliegen hahahaha dus ik toch maar bewegen, van dan maar op de grond over geven en plotseling alles is weg foetsie over hoefde niet meer over te geven de erge pijn was plotseling helemaal weg. De rest van de nacht liggen piekeren wat dit nou weer was en waar dat voor nodig was en veel gerommel in de buik. Vanmorgen vriendlief naar ze werk gegaan mn dochter uitgezwaaid (die ging op der fiets naar school toe) Ik weer lekker mn bed in gedoken en word om 11 uur wakker en heb sindsdien gewoon buikpijn. gekkkkkkkkkkkk word je hier van, je zit gewoon letterlijk te wachten wanneer het nou eindelijk door zet. Word er echt chaggie van. nou ellis snap je heeeeel goed, stomme kleding ook hahaha pas hier ook niks meer en wil niks kopen vind ik zo zonde nu het einde toch nadert. Van de zomer waren gelukkig van die stretch jurkjes in de mode:-D maar goed merk nu met die mega dikke buik dat de stretch er inmiddels wel uit getrokken is, geeeeeeeeeen gezicht meer. Ben ook elke dag mn haar aan het wassen. ppfffff na ja meiden de laatste loodjes
Hallo Dames, Hier ook nog beeb in buik. Ze is wel mega-druk geweest vannacht, bijna niet kunnen slapen. Gisteren op de valreep nog een paar laarzen gekocht bij de Bristel a 25 euro. Ik liep nog steeds op slippers (vanwege vocht) maar het vriest nu inmiddels dus toch maar nood-laarzen gekocht! Kari
Phoe mae, afschuwelijk dat afwachten en afvragen wat welk pijntje nu is he... Hier gisteravond hetzelfde liedje. Echt tot vannacht ergens pijn gehad en opeens...weg! Nu af en toe eens een harde buik en een steek, maar verder weer niks...zucht... Maar goed, je hebt in ieder geval je vriend niet ondergekotst haha, dat scheelt dan weer (onder het motto de positieve dingen zien hihi, nee grapje hoor). Klinkt in ieder geval niet echt lekker, de pijn die je gehad hebt...en het is gewoon zoooo jammer dat het dan niet doorzet... Kari, leuk dat je geslaagd bent voor laarzen. Met dit weer vriezen je tenen eraf in slippers! Het is best fris. Je moet wat he...en laarzen voor 25 euro is toch best een leuk koopje En wat kleren betreft ben ik blij dat ik niet de enige ben! Fijne dag allemaal! Probeer nog wat te genieten! Het blijft spannend! xxxEllis
Blijft spannend hier! mae, pff, dat viel niet mee voor jou dan! is niet leuk zo..hoop voor je dat het snel wel echt doorzet! Hier ook een erg beweeglijk beebje! Soms echt pijnlijk ja..maar ze is altijd al wel zo beweeglijk geweest. Voorweeen blijf ik ook houden. Vooral de pijnlijke harde buiken zijn echt vervelend...maar het is afwachten. Als ik maandag nog niet bevallen ben, wil de vk kijken of ze me kan strippen...ben benieuwd...hoop dat ik dan al bevallen ben eigenlijk. Liefs Sylvia
hahahaha idd een goeie ene rrrug positief Ellis Heb vriendlief niet ondergekotst Vannacht is het hier mega rustig geweest, gewoon het standaard gerommel van bewegen en lekker schoppen altijd errrug leuk en heeeeeerlijk om te voelen De beebs houden ons allemaal heeeeeerlijk in spanning he Ik heb zo een dag dat ik gewoon alles kan doen, vrij lang gewandelt met de hond, ben zelfs daarna ff met de auto heeeeeeel snel naar de supermakrt geweest om croisants te halen, tja kreeg daar gewoon trek in hahhaha En zo komt mn moeder met mn neefje ff snel op bezoek , ze had wat truien gekocht voor mn dochter. En ik ben heel niet moe nog:-D Nu dus nog ff snel stofzuigen en eigenlijk nog dwijlen, geen zin in maar moet gebeuren. Heb zelfs vanmorgen nog onder de douche gelijk ff de muren gesopt:-D En de afwas is al gedaan. tjeeeee als ik dit zo type denk ik dit is lang geleden zoveel en tis nog geen eens half 3 in de middag:-D Ik vind het leuk om steeds iets wat te lezen van anderen, zitten toch in hetzelfde schuitje en lekker te wachten op onze mooie schattige kleine babytjes:-D
Hallo dames, Vanmorgen naar de gyn geweest, en er gebeurt nog vrij weinig. Morgen ben ik 40 weken. Naar de wc ga ik al helemaal niet meer, dit baart me ook zorgen, ten eerste gebeurt er dan ook nog niks volgens mij en en tweede ben ik als de dood dat de hele mikmak eruit komt als ik straks in het ziekenhuis aan het persen ben. Ik ben het echt wel zat, mijn botten (heupen, bekken enzo) doen zo zeer, dat ik 's nachts bijna niet meer kan slapen. Het voedingskussen tussen mijn benen was eerst echt wel een uitkomst, maar nu helpt dat bijna niet meer. Sorry voor mijn geklaag hoor, verder gaat het nog best wel goed. Ik ben gewoon zo ongeduldig als wat, kan gewoon niet wachten om mijn kleine meisje te zien en te knuffelen! Kari