Wie heeft hier haar buik laten beschilderen? Het lijkt mij er leuk om te laten doen, maar ik vind de kwaliteit nogal verschillen, dus ik twijfel of ik het wil laten doen. Even een paar vragen: - Waar heb je het laten doen? - Werd er gebruik gemaakt van een voorbeeldplaatje? - Was je tevreden met het resultaat? - Wat kostte het? - Zou je het aanraden? - Heb je er een foto van? Alvast heel erg bedankt!
Ik zag bij het buikfoto's onderwerp een erg mooie buik staan die beschilderd was. Even haar opzoeken en haar vragen?
ik heb het laten doen bij rainbow creation en kan het alleen maar aanraden. Ik vind het echt zó bijzonder! Ik zal even een topic opzoeken waar ik al eerder foto's geplaatst heb... En ze is érg goed.. ik had een paar plaatjes en daar heeft Jaqueline dus één afbeelding van gemaakt, op aanwijzing van wat ik mooi vond... Verder werden er foto's gemaakt, ik heb er zo'n 70 op dvd meegekregen. We hebben het trouwens in 2 etappes gedaan... Eerst de buikschildering, zónder de naam van onze dochter (stél we zouden nog van gedachten veranderen) en later nog een selectie foto's gemaakt mét de naam. De naam is zelfs in het lettertype geschilderd wat we op het geboortekaartje zouden gebruiken! ow wacht, hier staat hij: Een bellypaint geeft nog meer kleur aan je zwangerschap. 2 foto, van de 3e rij. Tinkerbell dus en de naam van onze dochter op mijn buik Ik vind trouwens bij de voorbeelden, héél veel mooie buiken tussen zitten, een enkeling denk ik: hmmm die is wat minder, maar 95% vind ik prachtig
hihi na het vorige antwoord bedacht ik, dat ik het ook wel duidelijker had kunnen beantwoorden, maar oke, de antwoorden staan er ook eigenlijk wel in, behalve de prijs, die was 60 euro. Maar dat was dus inclusief een dvd met foto's , die je gelijk meekreeg naderhand. De foto's waren zowel van tussen het schilderen door, zodat je kon zien hoe de beschildering als het ware gemaakt werd, als van het resultaat. Met partner, zonder partner, van de zijkant, frontaal genomen etc. Eén van de foto's had ze bewerkt met photoshop ofzo. Hier nog een foto van een foto die bij onze dochter op de kamer staat: http://i43.tinypic.com/96xsib.jpg Bij jou is hij trouwens ook érg mooi geworden xSNDY19x !
Dit is mijn bellypaint: Ik heb hem cadeau gekregen met een fotoshoot erbij. Eerst een fotoshoot met kleding aan, toen met alleen lingerie en daarna mijn buik gepaint en weer op de foto. Was in Purmerend en niet zo duur, geloof 50 of 60 euro ofzo. Ze deed het nog niet zo lang daarom was ze niet zo duur