De laatste tijd heb ik soms als ik buk of in bed stap een gevoel in mijn buik alsof er een elastiekje knapt en tegen de binnenkant van mijn buik petst. Weet iemand wat dat is? Het is best wel een hard en scherp gevoel. Groetjes! Esther
geen idee maar ik ben wel benieuwd want ik heb dat ook sinds een paar weken! als ik een tijdje heb gezeten en ik sta op dan voel dat soms bij iedere stap die ik zet. ik wist niet hoe ik het moest omschrijven, net of er iets knapt maar inderdaad net een elastiekje ja ik lees even met je mee...
Ik heb het ook heel erg...had het bij Lindsey ook dus zal wel niets ernstigs zijn. Vooral als ik heb gezeten en sta te snel op...auw!
Wat toevallig ik heb het ook al een paar keer gehad en dacht ik heb weer wat,maar ben dus niet de enige,mischien heeft het temaken met de groei van de buik. groetjes maica
Ik heb dit ook gehad lijkt ook af en toe net of er een botje omknakt of wat er gezegt word een elastiekje dat knapt.
Ook ik voel dat als ik plots omdraai of opsta. Net of ik een schop krijg, maar dat zou dan wel zo duidelijk zijn.....Kan me niet voorstellen dat het al zo hard kan schoppen, hihihi
Ja, maf gevoel.. voelt (en klinkt, heel stom) als knakkende vingers maar dan in je buik... Meestal als babietje zich eens lekker omdraait... Geen idee wat het is, een pees die op of van zijn plek schiet ofzo?
haha ja he nair ik heb het vooral in me boven buik . Ms is het wel de baby die tegen een spiertje aan schopt of zo
heej wat toevallig dat ik dit tegenkom. Sinds vanochtend heb ik dat gevoel ook. Vooral wanneer ik voorover buig en als ik te hard neerplof op een stoel. Een knappend elastiekje is precies de juiste uitdrukking... Weet iemand al wat het is ondertussen? Ben wel heel nieuwsgierig. Groetjes Melanie
Helaas nog niemand die er een verklaring voor heeft. Misschien vraag ik het vrijdag wel, als ik het niet vergeet, hihihi
Het is dus in ieder geval een heel veel voorkomend gevoel... :-D Maar wat het nou is?! Ik verbeeld me steeds dat er een voetje klem zit, wat 'knakt'....