Buikslapen 7 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DvS, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ons zoontje is 7 maanden. De laatste tijd draait hij steeds vaker op zijn buik in bed en gaat hij op z'n buik slapen. Overdag laat ik het toe maar 's avonds/'s nachts draai ik hem op, maar is het rond deze leeftijd nu nog zo gevaarlijk?
    Hij houdt zijn hoofdje gewoon goed op en draait van rug naar buik en andersom.

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn zoontje slaapt ook al sinds hij 7 maand is op zijn buik, als hij zelf kan draaien hou je er toch niets aan tegen,

en dan is het ook een heel stuk minder gevaarlijk omdat hij gewoon zijn hoofdje kan optillen of zelf kan draaien

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter ging het ook doen rond 7 maanden. Doodeng vond ik het in het begin. Als ze goed kunnen draaien is het niet meer erg en je houdt ze toch niet tegen. Vastbinden of proberen te belemmeren is veel gevaarlijker. Dochter slaapt nu nog steeds op haar buik, ze is nu 2.

4. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn zoontje is 6 maanden en slaapt nu ongeveer 6 weken op zijn buik. Hij wil echt niet anders. Ik het begin vond ik 't natuurlijk doodeng, en legde ik hem altijd weer op zijn rug als hij sliep s'avonds. Maar uiteindelijk draaien ze vanzelf wel weer terug dus heeft het geen enkele nut. Als hij dit zo wil nou ja prima dan. Op het kinderdagverblijf moesten we hier zelfs voor tekenen.

Deel Deze Pagina