Hier kleed mijn man Emma vaak aan en de ene keer komt hij aan met een creatie aan kleren wat niet past bij elkaar maar vaker komt hij met een leuk setje aan waar ik nooit aan gedacht heb dat bij elkaar aan te trekken. De vraag: kan je man jullie kind leuk aankleden? of kan jij het beter zelf doen?
Ik heb geen man. maar als ik kijk af en toe hoe mijn vader mijn zoon aankleedt dan is dat niet leuk haha. Vorige week had mijn vader opgepast en had mijn zoon de trui in de broek, leek echt nergens na haha. Denk zeg er maar niks van dat vond ik zo sneu voor mijn vader
Hier kan ik heel kort in zijn. Nee. Als mijn man hem aan moet kleden leg ik van te voren de kleren klaar, anders wordt het helemaal niks.
Hier een zoontje dus dat is iets makkelijker (denk ik) dus het lukt meestal wel. Mijn schoonmoeder maakt er wel vaak een potje van... en dat is best knap met wat er in de kast hangt!
Hij kan het wel, maar trekt vaak hetzelfde aan,haha! Wel kan hij erg goed haar haren mooi maken. Hij bedenkt de leukste dingen met knipjes
hahahahha nou dat zijn drama,s hier..... vorige keer had hij haar een majotje en een truitje aangedaan zonder het jurkje of rokje hij dacht dat het ook wel als een soort legging kon? nee echt drama hier.... en hij weet ook niet goed wat nou wat is... want ik vouw alles op en zie meteen of iets een romper of een shirt is... regelmatig zit hij in die ( overvolle) lades te klooien en dan roept hij ze heeft niks om aan te doen dus ik leg het maar gewoon klaar...... zucht.... gr Jose
Mijn man heeft er inderdaad wel oog voor, hij kleed Vigo altijd leuk aan. Mijn schoonmoeder echter, die doet maar wat , dus op de dinsdagen ziet ie er niet zo hip uit.
<P>bedenk me ineens dat ik een keer kleertjes had klaargelegt een blouse en daaroverheen een jurk legging bijpassend enz.</P> <P>maar er lag nog een schots rokje op de aankleedkussen.</P> <P> </P> <P>nou je raad t al....</P> <P>dat rokje had ze onder haar jurk aan.</P> <P>hoe stom kun je t bedenken......</P>
eeh vaak erg creatief hihihihi, maar vaak trekt hij aan wat ze de vorige dag aan had of wat ik klaar leg.
Mijn man is blijkbaar niet zo'n 'doorsnee-man'; kan Iris prima aankleden, goede combinaties en hij doet haar braaf een speldje in...
Mijn man kan mijn zoontje prima aankleden, hij kiest de goede dingen bij elkaar. Alleen moet ik hem er wel af en toe aan herinneren dat hij schone kleren aan moet... hihi, anders loopt hij 3 dagen in hetzelfde.
gelukkig hebben we een kereltje dat maakt het een stuk makkelijker. en we hebben enkel spijkerbroeken en leuke truien dus meestal lukt het hem wel. maar ik leg het meestal wel van te voren klaar hoor. niet dat hij hem vaak moet aankleden. de eerste keer dat hij hem om moest kleden na het douchen trok hij hem de vieze kleertjes weer aan hahaha
Mijn vriend kleed Robyn 3of 4 van de 7 dagen aan, en dat gaat heel goed. Ze ziet er vaak heel hip uit, nog nooit een rare combi ofzo. En haar haren zitten ook altijd heel netjes, soms nog met een leuk speltje erbij. Ik ben er erg blij mee iig.
Nee, mijn man bakt er ook weinig van. Meestal passen de kledingstukken niet bij elkaar, vooral met sokken weet hij de meest afgrijselijke combinaties te maken. Of hij doet de kleren van de vorige dag (die ik al in de wasmand had gegooid) toch nog een keer aan, met de woorden: ach, zo vies was het toch nog niet. Haren doen kan hij wel goed, ik heb jongens en het lukt mij nooit om mooie stekels te maken, maar hij kan het wel heel goed (eigen ervaring waarschijnlijk).
haha, mijn man kan de kleine man echt niet altijd geweldig aankleden, sommige combinaties denk ik echt van ???!!!!!?, maar soms doet ie het ook wel heel leuk (liggen ook zoveel kleren in de kast, is ook moeilijk..). Meestal pakt ie volgens mij de bovenste kleertjes en bedenkt of het wel bij elkaar kan. Als we ergens heen moeten, of de kleine naar de opvang, dan leg ik altijd de kleertjes klaar hoor!!!!
vriendlief kan het ook prima zelf! het scheelt dat ik alleen maar spijkerbroekjes heb, dus alle truitjes kunnen erop!haha
Tegenwoordig gaat het best goed maar vooral in het begin heb ik nog wel eens laten vallen op het kdv dat papa hem aangekleed had. Papa had er een handje van om zoveel mogelijk printjes te combineren. Lange mouwenromper met streepjes, T-shirt met ruitjes, broek met bolletjes bij wijze van spreken. Maar goed ik moest er vooral om lachen en de kleine had/heeft het toch niet door