Hier komt t wel Es' voor dat k met d oudste bezig bn en er niet snel genoeg kan Zijn bijv Maar ik deed ook d nacht zo rond 5 wkn... Was ook meer dat ik zelf rustiger sliep door die aerosleep Maar nu soms met wakker in bed liggen dan ligt ie steedset z'n nek omhoog vind k zo zielig Dus vaak leg k hem pp z'n rug dan gaat ie jengelen als ie moe is en dan pas Draai k hem om
Daar een aerosleep is getest op volwassenen die er met hun neus in liggen en niet op baby's. Volwassenen hun ademhaling is vele malen krachtiger als van een baby. Het zou de kans op wiegendood voorkomen/verkleinen (is mij ook al verschillende keren in een winkel verteld:x), maar wiegendood is als je kindje komt te overlijden zonder aanwijsbare reden (dus geen warmte stuwing, met de neus in de matras gevonden etc.). Ondanks dat mijn zoontje met zijn neus in de matras ligt, ligt er geen aerosleep op zijn matras. Wel heb ik er 1 in de maxicosi, autostoel van mijn dochter in de kinderwagen ivm de luchtdoorlatendheid (geen airco in de auto), maar ik durf niet te zeggen of ze het nu echt daadwerkelijk minder warm hebben gehad. Ze zweten allebei nog veel in hun autostoel. Met die warme dagen die we achter de rug hebben, had mijn zoon het bij mij in de draagzak nog minder warm als in zijn cosi met aerosleep hoes.
Nou dat is waar wat j zegt .. Wij hebben wel airco maar zoon zweette veel minder in d drager als in mc!! Ja ik weet t van wiegendood maar meer j eigen gevoel dn ik zie t verschil met warmte... Maar vooral die eerste weekjes wanneer ze toch ondanks een sterke nek echt slapjes zijn en juist op hun buik dlapen babies dieper En met warmte in combi vond ik t toch een enger idee ...want ook dat is een oorzaak .. Het niet wakker kunnen worden