Buikslapen en wagen ombouwen tot buggy

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lob, Jul 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik moest net aan je denken toen ik met mijn zoontje aan het wandelen was tijdens zijn ochtenddut.. in mijn draagzak! Hij zit veel liever in de draagzak (beco) dan in de wagen. We gaan ook rustig een dag weg met hem in de zak, hij vermaakt zich heel goed met alles om zich heen en hij doet er gewoon zijn slaapjes in.
    Als je een goede ergonomische draagzak hebt (SSC) dan is het dragen, zeker als ze zo klein zijn, niet belastend voor jezelf en voor je kindje. Het maakt dat je helemaal vrij bent.
    Maar goed wij zijn ook niet zo van de RRR (meer van het veel knuffelen) dus ik weet niet of het voor jullie ook past.

2. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    @Juju, ik heb mijn dochter de eerste maanden heeeel veel in mijn draagzak (Bondolino) of draagdoek gehad! Ze huilde heel veel en sliep alleen maar in mijn armen en dus ook in de zak/doek. Ze vond het daar heerlijk, en ik ook ;).
    Sinds de reflux onder controle is, en ze niet meer huilt en eigenlijk overal heel makkelijk slaapt, gebruik ik hem niet veel meer.
    Maar ik vind het wel een super idee om hem weer wat vaker te gaan gebruiken zodat ze ook kan slapen als we op pad zijn.
    Maar ik merkte de laatste paar keren wel dat ze begint te wringen als ik stil sta... dan wil ze het liefst meteen eruit om te kunnen kruipen. Maar voor een lekker dutje is het wel een ideale oplossing.

Bedankt voor het meedenken!!

3. misa

misa Niet meer actief

Nee hoor. :) Hier ook zo en hij is al 7,5 maand! Alleen de middagslaap van 3 uur is hier vaak 2 uur.
    Misschien is de buikdrager wat ja. En ook het reistentje (deryan) is erg handig en lichtgewicht voor als je in je eentje weg moet met 2 kleintjes.

4. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zootnje is ook een buikslaper hij gaat dna ook vaak op zn zij slapen in de buggyzit van de bugaboo ;) tuigje wat losser doen

Share This Page