hart luchten....wie doet mee?36 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Eefke84, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

lieve meiden. IK BEN HET ZAT! COMPLEET SPUUG ( LETTERLEK) BEU!

ben maandag 36 weken ( banner klopt niet) en ik ben vanaf dag 1 aan het kotsen en kotsen en ziek zwak en misselijk.:( ben met 9 weken een week opgenomen geweest ivm uitdroging. rest vd zwangerschap ook af en aan misselijk geweest. nu sinds afgelopen week weer zo ziek als een hond. alles kots ik uit:x was van de week gewoon weer aan het uitdrogen merkte ik maar ben niet naar de gyn gegaan. wilde niet weer opgenomen worden. man is nu keidruk op zijn werk om het over een paar weken rustig te hebben en ik heb er nog 2 rondlopen en weinig achter de hand qua oppas. ik ben u ndus maar als een gek aan het drinken ( rooibosthee in een halve liter fles heel de dag door, dat gaat het best) om mn vocht weer op peil te houden. ik ben doodmoe, loop heel de dag te boeren, maagzuur, koppijn etc etc. ik ben het zat!! ik weet dat beeb nog het best even kan zitten maar van mij mag ie echt komen als het officieel mag.:) de andere twee waren 2 weken te vroeg dus ik heb hoop;) sorry voor mn gezeur maar moest er even uit

Share This Page